《8》

142 30 32
                                    

Medya: Jungri💕

"Sadece boşversek olmaz mı?" Diye sordu Yoongi. Seulgi ve Jimin aynı anda bağırdı.

"HAYIR!!"
"Hayır!"

"Sizi ne yapacağız bilmiyorum..." dedi irene umutsuzca onlara bakarak. Jiminin bedenindeki seulgide ona yaklaşıp omuzlarından tuttu.

"Irene belki o gün ne olduğunu bulursak bize ne olduğunuda bulabiliriz?" Tae yine zaman kaybetmeden araya girdi.

"Bak, kısa boylu Busanlı çocuk. Sana ne dedim ben?"

"Tae mal mısın ya! Seulgiyim ben."

"Seulgi falan anlamam kardeşim ben. Ireneyle teması kez." Onlar öyle tartışırken elime sıcak bişey değdi. Yanımda oturan Jungkook'un eli mi?!

Bu çocuk niye bugün benimle bu kadar temas içindeydi?! Benden mi hoşlanıyor acaba? Yok be. Beni kimsenin sevdiğini sanmıyorum.

Serçe parmağımı kavrayınca irkildim ve ona bakmaya cesaret edebildim. Tam gözümün içine bakan Jeon Jungkookla nasıl sakin olabilirdim!

"Yerim?" Diyen sesle Jungkookla olan buluşmamızı kesip Seungwan'a baktım.

"Noldu?"

"Sen bir benimle balkona gelsene." Diyip ayaklanan Seungwanın arkasından gitmek için ayaklandım ama gidemedim. Jungkook parmağımı bırakmıyodu!? nE? Herkes garip garip ona bakarken o gözünü benden çekmiyordu. Sanki gözüyle bişey anlatmaya çalışıyor gibiydi? Sonra transdan çıkmış gibi irkildi ve herkesin ona baktığını fark etti. Seungwan bile balkondan kafasını çıkarmış ona bakıyordu.

"Şey... ehehe... gidebilirsin tabii... git sen..." dedi ve elini çekti. Bir an o sıcaklık gidince kendimi boşlukta hissettim. Yinede umursamamaya çalışıp balkona geçtim.

Ancak girdiğim an Seungwan götüme bir tane geçirdi.

"Kız! O bakışmalar ne öyle? El tutmalar falan?"

"Yaa anne ya! Niye vuruyosun?!"

"Sus kız. Benden gizlediğin bişey mi var yoksa? Gerçi yanlız da kalamıyoruz ki!" Ona sırıtıp yanağından makas aldım.

"Yavrum ben seni aldatmam merak etme." Oda kolunu omzuma atıp beni sıkıştırdı.

"Yerim? Ondan hoşlanıyor musun?" Odan hoşlanıyor muymuşum?

"Ben... bilmiyorum. Henüz o kadar vakit geçirmedik..."

"Yani? Biz tanışalı 3 gün oldu?" Doğru söylüyordu. En yakınım diyebileceğim birisi olmuştu. Kendimden tamamen bahsetmemiş olmasam da ondan sakladığım bişey yoktu. Onunda aynı şekilde. Bir anda böyle olmamızı garipsemiştim. Normalde kimseye yüz veren biri değilimdir.

"Gerçekten bilmiyorum Seungwan..." Oda beni zorlamadı ve içeri geçtik ama Seungwan yine Seungwanlığını yapıp Jungkook'un yanına oturmuştu.

"Oh be! Allah razı olsun Yeri senden." Diyen Yoongi'ye güldüm.

"Noldu ki?"

"O duymasın ama sabahdan beri vıç vıç Yerim. Bıktım yahu! Bişeyde diyemiyorum.."

"Sizin niye böyle bi ideanız var ki aq?" Tam cevap verecekti ki bana seslenen Jungkook'a döndük.

"Pişt Yerim! Pişt!" Eliyle Wendy'nin olduğu tarafı kapatmıştı. Komik olansa Wendy de ona bakıyordu! Dkkldkd.

"Noldu?" Dedim bende Yoongiden tarafı elimle kapatırken.

"Niye yanıma gelmedin?" Şimdide herkes susmuş bizim fısıldaşmamızı dinliyordu. Bu Jungkook ne boş yapıyodu böyle."

KNOWİNG~BangtanVelvetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin