Adını da öğrendim ve onu biraz daha tanımama neden oldu. Yanında oturuyordum ve ortamda ki sessizlik beni huzursuz etmişti. Benimle konuşmuyor ve göz yaşlarını akıtmamak için gökyüzüne bakıyordu. Şu an hayatımın belki de en güzel anı olabilirdi ama o ağlarken bu olay gerçekleşemez.
"Şey eğer sorun olmayacaksa bir soru sorabilir miyim?"diyerek yüzüne bakıyordum. Bana bakmasına zaten zor dayanıyorken bir de şöyle dolu gözlerle bakması canımı acıtıyordu.
Jimin"Soracağın soruya bağlı?"
"Tamam o zaman, hemen soruyorum."dedim sevinçle, bu kadar sevinmeme şaşırarak bakıp gülmüştü. Evet biraz aptalca bir hareketti ama ne yapabilirim ki?
Jimin"Dinliyorum."
"Neden ağlıyordun?"diyince yüz hatları yine gerilmişti. Galiba onu sinirlendirecek bir soru sordum. Keşke demeseydim, şimdi pişman oldum.
Jimin"Bunu bilmen gerekmiyor."diyip kestirip atmıştı.
"Haklısın sormam hataydı. Nede olsa daha yeni tanıştık değil mi?"
Jimin"Evet." Ah şu kısa cevapları var ya...
"O zaman başka bir soru sorayım."
Jimin"Neden soru sormak istiyorsun, tanımadığın birine?"
"Tanışmak istediğim için."dedim tam bir akıllı kız edasıyla.
Jimin"Belki ben tanışmak istemiyorumdur?"
"O zaman soru sormama izin vermezdin değil mi?"dedim. Allahım bana bugün kesinlikle akıl gücü verdin. Ben neymişim ya? Jimin de bana verdiğim cevaplar karşısında anlamsızca bakıyordu.
Jimin"Korkmuyor musun benden?"
"Neden korkacak mışım?"
Jimin"Az çok benim tipimden nasıl biri olduğumu anlamışsındır. Ben diğer insanlardan değilim normale aykırıyımdır. Sen benim gibiler için fazla masum duruyorsun."
Güldüm "Sence şu hayatta kaç tane normal insan var ki? Hem ben ordan bakılınca masum mu görünüyorum?"dedim
Jimin"Evet öyle görünüyorsun."
"Öyle mi? Peki sen ne kadar kötüsün, ya da ne kadar korkutucusun bay Jimin?"dedim ismini vurgulayarak.
Jimin"Sır saklayabilirsen söylerim." Oha bana sır mı verecekti? İnanmıyorum, hem de beni yeni tanımışken.
"Çok iyi sır saklarım, sana güven verebildiysem demek ki?"
Jimin"Sırrı söylersen zaten hayatın tehlikeye girer, e bunu da göze alamıyacağına göre.." ah Jimin ben neleri göze aldım bir bilsen.
"Hadi hadi konuyu söyle. Merak ediyorum senin kötü ve korkutucu yanını." Hemen eliyle arkasından silahı çıkardı.
Jimin"Bu var mesela."
Yine gülerek "Ne yani silahın var diye mi korkacağım?"dedim şaşırmıştı
Jimin"Ama bu silahla katil de olunuyor biliyor musun?" Bunu duyduğumda üzülmüştüm, sonuçta bir katile aşık olmuş oluyordum. Tabi ki de ona karşı olan sevgimi azaltacak bir sebep değildi.
"Başka ne yapıyorsun o silahla?"
Jimin"Yani silahla en kötü adam öldürüyorum zaten daha kötüsü de yok. Hayatım karanlık, sense böyle değilsin işte aramızda ki masumluk farkı."
"Nerden biliyorsun benim hayatımın karanlık olmadığını?" bilmiyordu ki.
Jimin"Öyle mi, o zaman nasıl bir hayatın olduğunu anlat bana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTI O... [PJM]
FanfictionGittiysem adam gibi gittim! Oysa bana geldiğinde hiçbir şey bilmiyordun. Aşkı kitaplardaki gibi zannediyordun. Severek büyuttüm beni seni; kalbimin kollarıyla sardım. Ben sana aşktan yapılma bir daldım; ama sen hep düşerken sarıldın. Ben geçmişin ac...