Jimin:
Tae"Saat kaç oldu nerlerdesin sen?"
"Sahilin oraya gittim."dediğimde hepsi birbirine vurup gülmeye başladılar. Ne için güldüklerini biliyordum. Salaklar.
Hope"Ay ne sahilmiş bu ya, ne vardı orda? Yoksa tek başına mı gittin?"
"Evet tek başıma gittim."
Rm"Anladık biz anladık."
"Ne anladınız abi?"dedim sırıtarak.
Kook"Biriyle mi buluştun abi yoksa?"dedi şaşkınca.
"Evet buluştum."dediğimde Tae beni kolumdan çekip yanına oturttu. Diğerleri de hala gülüyordu.
Tae"Kiminle? Adı ne? Kız mı yoksa erkek mi?"
"Erkekle buluşacak değilim ya Tae. Tabi ki kızla buluştum."dediğimde kafam terlik yemem bir olmuştu. Kim attı diye bakmıyordum çünkü bunu Jin abimden başkası atamazdı.
Jin"Seni edepsiz seni, hani kız yoktu hı? Nerden çıktı bu kız?"
"Eda."
Kook"O da kim?"
"Geçen gördüğüm kız vardı ya. İşte o kız."
Tae"Uuuhuuuuu yoksa sen kızla.."
"Hayır yok öyle bir şey sadece kızla arkadaş oldum o kadar."
Suga"Arkadaş ayağına..."
"Abi ya, arkadaş olduk dedim, sevgili olduk demedim ben."
Suga"Peki peki anladım ben." Farklı şeye çektiklerini biliyordum ama onlar mutluydu. Onların mutlu olması benim için önemliydi. Olsa söylerdim ama böyle bir şeyin olması biraz zor. Neyse şimdilik şu konuyu kapatalım.
"Sen nasılsın Jungkook?"
Kook"Hehehe bu soruyu bana mı soruyorsun? Sence nasıl görünüyorum?"diyip güldü.
"Kaslı görünüyorsun."dedim alayla karışık bir şekilde.
Kook"Eğer isterseniz size kaslarımı gös.. ya ne vuruyorsun abi? Şu terlik yüzünden bizde beyin kalmayacak?"
Jin"Beyin mi? Hani nerde? Ben niye göremiyorum."dediğinde bu espirisine aval aval bakmıştım. Şaka mı bu😁
Kook"Tamam ben susma hakkımı kullanmak istiyorum."diyip susar gibi yaptı.
***
(Küfür de olacaktır. Rahatsız olan okumayabilir.)Tae"Anasını siktiğimin çocuğu, ben senin taaa yedi sülalenini gelmişini geçmişini, topunu sikerim lan!"
Rm"Kulaklarımın pasını sildin Tae saol. Neden küfür ediyorsun, ne oldu?"
Tae"Bu piçi ben gebertirim ki öyle yapacağım."diyip ayaklandığında kolundan tutup gitmesini engelledim.
"Oğlum bizede söylesene. Neyse sorun beraber çözeriz."
Tae"Ya şu gerzek Batu yok mu?"
"Eee.."
Tae"Bana diyor ki senin yerini buldum çok az kaldı seni ellerimle gebertmeme yazmış. Asıl ben onu bulursam gebertirim. O kim ya kim!"
"Tamam sakin ol. O çocuğun ne halt edeceğini bilmiyoruz delinin teki. Sana zarar verebilir dikkatli olman gerekiyor." Aslında konu bendim ama Tae de işin içine karışınca beni degil onu seçmişti. Bana zarar vermeyip sevdiklerime zarar vermeyi istedigini bizzat bildirmişti. Bense ona bu dediklerinden sonra bir şey yapamadım. Yoksa şimdiye onun kemikleri ortada kalmazdı. Bazen mecbur kalındığında elden bir şey gelmez. Ve bende o durumdayım. Ama Taehyung'dan bahsediyorduk. O delinin de ileri versiyonuydu. Batu onun yanında bir hiçti. Eğer Batu herhangi bir boşluğunu yakalarsa Taehyung'a zarar verirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTI O... [PJM]
FanficGittiysem adam gibi gittim! Oysa bana geldiğinde hiçbir şey bilmiyordun. Aşkı kitaplardaki gibi zannediyordun. Severek büyuttüm beni seni; kalbimin kollarıyla sardım. Ben sana aşktan yapılma bir daldım; ama sen hep düşerken sarıldın. Ben geçmişin ac...