Eda:
Odamda müzik son ses açıp dans ediyordum delice. Nedenini sormayın sakın? Bilmesseniz ayıplarım. Tamam tamam birkereliğine hatırlatayım. Hani biz sahilin orda arkadaş olduk yaaaaaa..... Onun sevincini yaşıyordum şimdi de. Kısa bir zaman da oldu ama mutluyum. Ben arkadaş olmayı bırak bir kez de olsa gördüğüme şükredip yatıyordum onun hayali ile. Şimdi ise arkadaş olduk. Bu da ona güven verdiğim manasına gelir. Evet belki arkadaşız ama olsun be. Ben onun için gerekirse kard..yok daha neler abartmayalım şimdi. En sonunda yorulunca müziği kapattım. Şimdi duşumu alıp bir şeyler atıştırıp yatacağım bebekler.20 dk sonra:
Ohhh mis gibi kokuyorum. Evet hemen mutfağa gidip bir şeyler yiyeyim. Ne yapayım oynamaktan kilo verdim resmen. Hmm ne yiyebilirim ki? Aha buldum, tamam kek bir ideal yiyecek şu an için. Tam yiyecekken dışarıdan bir şeyin kırıldığını duydum. Neler oluyor dışarıda? Biraz korkarak kapının oraya doğru gittim. Her zaman ki gibi tavamı da elime almayı unutmadım. İnşallah sadece bir kedidir ve korkulacak bir şey yoktur. Sessizce kapının deliğinden baktım ve Jimin olduğunu görünce gözlerim faltaşı gibi açıldı. Oğlum bunun gece gece benim evimde ne işi vardı! Sinirle kapıyı açtım. Elimde ki tavayla bagırarak "Ne iş..." dememe izin vermeden beni geri itip içeri geçti.
Jimin"Merhaba küçük."dedi. Allahım bu adamda ki karizmatiklik, bu bakış... Tamam her ne olursa olsun sinirlenmeme etkili olamaz. Belki biraz, yok yok olmayacak.
"Ne işin var gecenin bir saatinde benim evimde!"
Jimin"Benimle bir iki günlüğüne tatile çıkar mısın?" Tatil mi? Hem de ikimiz? Bir iki günlüğüne? Cidden ne oluyor burda?
"Tabi ki de hayır."
Jimin"Neden? Arkadaş değil miyiz?"diyip bakması o kadar tatlı duruyordu ki kabul edecektim neredeyse.
"Ne münasebet! Arkadaşız da gece gece evime sessizce gelip, sonra da tatile gidermiyiz diye pat diye sorarsan cevabım hayır olur."
Jimin"Eda lütfen." Adımı ikinci kez söylediğini duyuyordum. Ve ondan ismimi duymak muazzamdı.
"Jimin gece gece gelmenin umuyorum ki güzel bir açıklaması vardır. Yoksa niçin beni geceleyin gelip tatile götürmek isteyesin degil mi?"dedim.
Jimin"Bunu şu an açıklayamam ama gittiğimizde yolda anlatacağım söz. Şimdi gidelim mi?" Hayır desemde beni zorla götürebilirdi. Ne olduğunu merak ettiğim için gidecektim.
"Peki, yalnız hazırlanmam gerekiyor bekle biraz."
Jimin"Tamam bekliyorum burda."dediğinde hemen odama gittim. Çantama bir kaç kıyafet felan koyup üzerime de kalın şeyler giyinip odamdan çıktım.
Salona gittiğimde ailemle olan fotoğraflara baktığını gördüm. Onun bu hayran olduğum bakışlarının benim fotoğraflarıma bakıyor olması herhalde dünyanın sonunun geldiğinin işareti olmalıydı.
"Ben hazırım."dedim el sallayıp. O da hemen elindekini yerine koydu.
Jimin"Baktım ama sorun değildir umarım?"
"Yok, sorun değil."dedim.
Jimin"O zaman gidelim."dediğinde birazda istemeyerek kafamı salladım. Aslında güvenmem gerekiyor yine de gecenin bir saatinde gidince insan ister istemez huylanıyor. Eh sevdiğim adam aksiyon içinde olduğu için galiba bunlara katlanmam gerekecekti. Olsun onunla olduktan sonra ne önemi var. Tabi konu ne o muamma.
2 saat sonra:
Arabada bir tek kelime dahi etmeden gelmek o kadar sıkıcı ki size anlatamam. Yav bir kelime dahi konuşmadı. Neyse bakalım şu tatilin sebebini öğreneyim de bakalım ne olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTI O... [PJM]
ФанфикGittiysem adam gibi gittim! Oysa bana geldiğinde hiçbir şey bilmiyordun. Aşkı kitaplardaki gibi zannediyordun. Severek büyuttüm beni seni; kalbimin kollarıyla sardım. Ben sana aşktan yapılma bir daldım; ama sen hep düşerken sarıldın. Ben geçmişin ac...