-3-

121 13 6
                                    

Jimin:

Tae"Bak sen şu işe? Eee daha sonra ne oldu?"diyip meraklı koca kadınlar gibi konuşmasına devam ediyordu.

"Bir şey olmadı işte, seni eve götüreyim dedim kabul etmedi. Israr edecek değildim zaten."

Rm"Oğlum bu kadar sert olma ya. Nazikliğini koru biraz." Güldüm

"Bunu sen mi bana söylüyorsun abi?"

Rm"Yani tamam bende biraz kaba olabilirim de çok da sert değilimdir."dedi güzel gamzeleriyle sırıtarak.

"Tabi canım kesin öyledir."

Kook"Abi kız güzel miydi?" Sahi bunu bende hiç düşünmemiştim. Gerçi düşünmek istemiyordum. Bir kere o hataya düşmüştüm tekrardan bunu yapamazdım..

Kook"Heyy! Sana diyorum Jiminşe!"

"Efendim Kook?"

Kook"Soruma cevap ne zaman alacağım?"

"Bakmadım kıza, bilmiyorum güzel mi değil mi."

Kook"Nasıl bakmadın ya, böyle saçma bir cümle mi olur? Bakmadan nasıl karşılaşacaksınız?"

"Baktım ama güzel olup olmadığına dikkat etmedim. Sen eğer çok istiyorsan gidip bakarsın."

Kook"Yok ya ben ne bakcam senin için sormuştum. Güzelse felan belki sevgili olurdunuz. Hiç de fena olmazdı. Sen de belki mutlu olurdun"dediğinde sinirlenmiştim

"Ben kimseye bakmıyorum kook tamam mı? Şu konuyu kapatalım sinirlendiğimi biliyorsun!"dedim biraz sert tonla konuşarak.

Kook"Tamam."

Hope"Kızı..."

Kook"Aman abi sakın kızla ilgili bir şey sorma. Mazallah Jimin beyin sinirleri bozulur."diyip bana bakıyordu sinirli bir şekilde.

"Jimin bey öyle mi kook!"

Kook"Yok ya da sadece Jimin desem daha iyi olacak."

"Kook kalbini kırmak istemiyorum sus artık!"

Tae"Hey hey! Sakin olun, kendinize gelin. Tamam kook sen de yeter abinle böyle konuşman yanlış."

Kook"O da benimle düzgün konuşsun o zaman."

"Jungkook! Artık çocukça hallerini ne zaman terk edeceksin? Ben senin abinim"

Kook"Ben mi çocukça davranıyorum? Sen ne yapıyorsun peki? Sen hiç kendi hareketlerine baktın mı? Verdiğin cevaplar, söylediğin sözler... Sen bana bağırarak mı abilik yaptığını sanıyorsun?"

"Jungkook, sus yoksa kalbin kırılacak!"

Kook"Çok merak ettim ya kırsana kalbimi."

Jin"Eee yeter! Kendinize gelin, iyice saçmalamaya başladınız."

"Abi bir dakika, şu Kook'a haddini bildireyim sonra kendime gelirim."

Jungkook"Hadi ya öyle mi? Hadi haddimi bildirsene? Çok merak ettim."

"Se...neyse değmez." o kadar öfkelenmiştim ki, ondan beklemediğim davranışlar sergilemişti. Benim gözümden bile sakındığım kardeşimin bu kadar can acıtan şeyler yapması kalbim kırmıştı. Gözlerim dolmuştu, çünkü o da haklı olabilirdi. Gözlerine baktım sinir ve üzüntü vardı, onunda gözleri dolmuştu. Ama şu an onunla konuşamazdım. Ona sinirimden başka şeyler yapabilirim. Kapıya hızla gidip çarpıp çıktım.

Jungkook:

Tae"Kook, abicim neden bir an da bu kadar öfkelendin? Jimin'in durumunu biliyorsun. Onu anlay.."

KARANLIKTI O... [PJM]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin