Aku Lee Hae Na, pelajar sekolah Bangtanies. Harini aku ulangkaji kat cafe dengan kawan rapat aku Kim Chae yee.
"Hae Na, aku balik dulu lah. Dah pukul 5 ni, aku perlu tolong eomma aku. Malam ni kkak aku balik dari Jepun"
"Oh ye ke? klau camtu kau balik lah. Aku balik kejap lagi"
"Baik baik tau, jaga diri. Sayang kau, Muahh!!" ucap Chae Yee sambil melemparkan aku flying kiss.
"Naee! Muahhh" aku blas balik flying kiss dia.
5:30 pm
"Kamu bila nak balik, kedai aunty dah nak ttup ni. Lama sangat kamu study, rajin nya" kata pemilik cafe tersebut. Yelah, aku ni dari pukul 2 terpacak sini."Tak sedar dah lewat. Btw thank you for this coffee. Anyyeong!"
Aku pun melangkah keluar dri cafe. Hari dah nak gelap ni. Aku pun meneruskan jalan di lorong yang terdapat kelab malam tersembunyi. Bukan apa, perumahan aku kat sini. Nak pindah tapi eomma aku ckap dia tak nak jauh dari sekolah. Hmmm...
"Arghhhh!!" jeritku apabila tangan aku direntap kasar oleh seseorang masuk ke dalam kelab tersebut.
"Shuuushh, relax pretty girl" kata seorang namja dengan nada yang sinis sambil mengusap rambutku lembut. Eyy rambut aku suci tau, jangan lah sentuhh.
"Apa kau nak? Kau siapa? Kenapa tarik aku kuat sangat?? sakit tau, bagus kau mintak maaf. Kalau tak, aku report polis(?)" berdas das soalan aku tembak kat dia. Balas lah dia tngan akal mati kutu tu. Padan muka...
"Jngan banyak ckap boleh takk?? Sekarang kau ikut aku! sakit telinga aku dengar suara kau!" namja itu tarik tangan aku dan bawak aku keluar dari kelab tersebut. Then dia berhenti kat depan kereta Hyundai.
- Alah author ni, apa guna hyundai?
- Diam ko, ni bighit sponser!Ditolaknya aku kasar ke dalam perut kereta. Eii kuang aja betol. Takda adab ke? mak bapam tak ajar? sial perangai..HOHOHO sempat aku mengumpat masa masa camni🌚
"Nak bawak aku gi mana?" suara aku memecah suasana kesunyian dalam kereta itu.
"......."
"Pekak dah ke? kang aku jerit ni patah bulu koklea dia" ujar ku pelahan.
Info: Bulu koklea tu, bulu dalam bahagian yang mcm siput dlam telinga kita tu, setiap kali ada gelombang bunyi masuk, bulu tu bergoyang. And kalau besar sngat bunyi tu, bulu koklea akan patah dan menyebabkan kita pekak seumur hidup.
Kan jadi cg sains dah aku.
"Aku dengar. Kau cakap lagi, aku tak teragak agak nak tembak kau!" katanya sambil mengeluarkan pistol dan menghala ke arah aku.
Terkejut beruk aku weih😱...But still cantik keyy.. cuba sebut OKHOKHOKHOKHO. Bunyi ape keluar??
.
.
.
.
TBC😘
YOU ARE READING
[S1-Complete/ S2-OG] Mafia Leader (Jungkook ff)
Teen FictionSeorang perempuan yang dikenali sebagai Lee Hae Na yang berumur 18 tahun diculik oleh Mafia yang digeruni oleh orang ramai. Disebabkan terlanjur(?) mereka terpaksa berkahwin. Dalam masa yang sama, Jeon Jungkook iaitu mafia yang terkenal itu keliru...