Harini aku sambung ke sekolah macam biasa. Yelah kan, walaupun parents dah takde, terpaksa belajar jugak..Dalam masa yang sama, aku kerka sambilan kat cafe yang aku selalu jenguk tu. Nasib appa wasiatkan duit yang ckup untuk aku sara hidup aku. Dia mcm dah tahu yang dia akan pergi.
"Hae Na, kau okay tak?" tenungan aku mati.
"O-okay je. Kenapa?"
"Aku bersimpati kat kau. Btw, kau tinggal dengan siapa sekarang?"
"Sorang" balasku ringkas
"Tinggal dengan aku?"
Aku memanglah nak. Tapi aku teringat dengan pesanan Jimin. Dia perhatikan aku. Aku tak nak libatkan meluarga Chae Yee.
"T-tak pe lah. Aku boleh jaga diri sendiri. Lagipun aku nak pindah"
"mane?"
"pindah rumah je. Asalkan jauh dari rumah lama"
"Kau...macam larikan diri je ni? Ade pape ke??"
"T-tak. Aku just taknak kenang bnda lama". Aku belum ready nak bgitahu dia hal sebenar.
~~~
"Okay class, harini kita ada pelajar baru. Sila masuk" pelawa Cikgu Baekhyun.OH SHIT. CAMNE DIA BOLEH MASUK KELAS NI?? BEZA KOT UMUR KITORANG. SIAL, CAMNE DIA BOLEH MASOK SEKOLAH NI?? TAKKAN PENGETUA TAK TAHU DIA NI...MAFIA!
"Anyyeong! choneun Jeon Jungkook ibnida" senyuman gigi arnab nya terserlah. Yeoja dlam kelas ni semua berbisik bisik gedik sebab kegedikan mereka tak dpat ditampung setelah melihat kekacakkan Jungkook.
"Jungkook, boleh duduk di meja depann Kim Chae Yee" Oi babi lah cikgu ni. Sengaja kan?? eii, aku nak pindah lah kalau camni.
"Nae" balas jungkook lalu melangkah ke meja di hadapan Chae Yee...aku dapat rsakan ekor matanya curi curi melihat aku. K awkward...
"Hae Na, kau sakit? Nak panadol? Asal pucat ni? Tngan kau sejuk dohh"
"Takk..Aku tak pape. Cuma pening skit"
"Jum gi bilik rawatan"
"Jommm!" aku setuju sebab aku tak nak dekat dengan mamat nih. Di kuar kelas, aku tengok muka Jungkook yang tersenyum sinis melihatku. Psyhco ke apa mamat ni??
*Bilik Rawatan*
"Chae Yee, kau rsa camne doa boleh masuk sekolah ni? Dia mafia kot?""Hae Na, dia tu mafia. Dia kaya. Dia boleh je rasuah pengetua. Btw kau kenapa takut sangat ni??"
"Malam parents aku kemalangan. A-aku kena culik ngn dia"
"Pftt..BAHAHHAHAHAHA. kau merepek ape ni Hae? Takkan la"
"Chae, kau ingat aku pernah tipu kau ke?" ketawa nya terhenti apabila muka ku serious.
"Cmne boleh jadi?" soal nya.
Aku pun cerits dri A-Z.
"Aku tak tahu pun yang dia camtu. Jap, klau dia dpt kau lagi camne?"
"Sbb tu aku nak pindah"
"Hmm...Aku harap dia tak jmpa kau lagi dah lepasni"
"Tu laah"
???:Hmm, i never let u go...Im watching your moved.
~~~~
'Yeheiii, esok aku pindah. Mamat jilake tu takdpat jumpa aku dah..Yeahh' monolog ku dalam hati.???:Kau jngn senang hati sangat Hae Na. Wait and see.
~~~~
Wahh, cantiknya rumah ni. Nasiblah Chae Yee tolong aku carikan...Sayang kau Chae Yee.Tingg🎵
From: Unknown-Ingat kau lari, aku takdapat jumpa kau?
.
.
.
.
TBC😘
YOU ARE READING
[S1-Complete/ S2-OG] Mafia Leader (Jungkook ff)
Teen FictionSeorang perempuan yang dikenali sebagai Lee Hae Na yang berumur 18 tahun diculik oleh Mafia yang digeruni oleh orang ramai. Disebabkan terlanjur(?) mereka terpaksa berkahwin. Dalam masa yang sama, Jeon Jungkook iaitu mafia yang terkenal itu keliru...