Ep 15

127 13 0
                                    

"Hoi bangun. Ni aku nak cakap. Aku dengan Tzuyu dah plan nak kahwin bulan depan"

Aikk, ilang mimpi aku dengan eomma dam appa tadi(╥_╥)

"Maksudnya, awak akan lepaskan saya?"

Memang terdetik sikit perasaan gembira sebab aku ingin dibebaskan dan hidup mcm dulu...

"Maybe aku simpan or aku akan buang kau"

"Oh okay"

Aku takdapat membantah. sebab ni lah yang aku nak. kebebasan!

"Untuk bulan ni, aku rsa kemungkinan kau mengandung. But kau nak buat apa lagi ngan bayi tu?"

"Me-mengandung? How can?"

"Mian"...

K phm je lah. malas nak cita -,-

"So what?"

"Maybe saya akan cari pengganti or just live camtu je"

Cam takda harapan bunyi nya...

"Tak nak buang?"

"Saya tak kesah orang nak ckap apa. Tapi baby sebelum ni tak sempat tengok dunia...Biarlah yang terakhir ni mengenal erti dunia"

"Oky. Keputusan kau"

"Bila awak nak ceraikan saya?"

" Aku bagi kau masa seminggu untuk layan aku mcm laki kau"

"Kenapa saya perlu layan awak macam nampyeon saya sedangkan awak takkan layan saya sebagai isteri awak?"

"Suit yourself Hae Na"

"Adik saya. Mana?"

"Hansoo?"

"Haah, mana awak kenal dia?!"

"Entah, dia datang jmpa aku. Maybe dia baru tahu yang kau kahwin ngan aku"

"Mana dia. Saya nak jumpa dia!"

"Im sorry..aku masih lagi laki kau dan aku tak izinkan"

"Jungkook...." Air mata aku menitis. Aku merayu seribu kali pun dengan batu ni. dia takkan buat apa apa. Fungsu serupa batu..

~~~~

"Kook, kau serious ke nak tinggalkan Hae Na?"

"Yes park jimin. Aku dah ada Tzuyu"

"Aku harap kau tak.menyesal dengan perbuatan kau, Kook"

'i hope so'...

Cerita ni aku takkan kasi tahu Chae Yee..Komfem baran dia nanti.

Okay now aku nak buat apa? Bosan duhh...
si Tzuyu bangkau lama tak jenguk aku. Dah cop Jungkook memang lah gembira kan...

Tok!
Sekali je jungkook ketuk. Pemalas

"Ada apa?"

"Kau tak nak mula layan aku cam nampyeon kau?"

"Saya tak rsa idea tu bagus. Sebab tu akan buat saya rsa sayang kat awak. Mian"

"Thats mean kau tak nak nama aku terpahat lam hati kau pun kan?"

"Bukan camtu, cuma saya taknak bila.kita dah berpisah, saya yang akan rindu pasal awak sedangkan awak tak pernanh fikir pasal saya"

"Aku harap kau tak menyesal sekarang. Lee Hae Na, aku ceraikan kau"

Air mata aku jatuh. Senang camtu je sia lafazkan ayat tu?? Kenapa kook....

"Malam ni aku akan keluar dari rumah ni. Terima kasih sebab dah tumpangkan aku"

"Aku?"

"Kita bukan suami isteri lagu kook"

"Aku tak suka kau ckp guna panggilan tu. N Btw, klau nak esok je lah kau keluar"

Kenapa? kau maseh care pasal aku ?

"Tak, aku memang nak keluar malam ni jugak"  Aku terus pergi ke atas dah kemas baju untuk diletakkan dalam beg.

'Thanks kook, kau dah buat keputusan yang baik. Now aku boleh ambik Hae Na' kata seseorang di sebalik semak yang memerhati tindakan dua pasangan tadi dari tingkap...

TBC😘

~~~~

[S1-Complete/ S2-OG] Mafia Leader (Jungkook ff)Where stories live. Discover now