*Seoul lovey dovey mall*
hantam saja..."Hae, kau macam mana? "Air cola ditepi, disedutnya rakus. Haus bena kau^.^
"macam mana apa?"
"ye lah...lepas kau kahwin ngan sia mapia tu"
"Ahh...Okay je, kekadang baik, kekadang baram cam rabbit invansion" Berkat tak aku jadi isteri kalau asyik kutuk suami.
"Happy ke? Sorry lah banyak tanya. Just aku taknak kau tipu perasaan kau" wajah aku ditenungnya lama...Mengharapkan makanan anjing jatuh ◐.̃◐
"Aku happy tak smpai 1 jam Chae. Aku tak faham, dia sayang aku ke tak"
"Kenapa ni? Dia curang ke?"
"Haah. Dia sebenarnya couple ngan Tzuyu"
"Dah agak. Patutla haritu aku tengok dia ngan Tzuyu pergi belakang makmal berduaan, memang maksiat tu-Oupss" Halah takkan tal kenal Chae Yee, mulut tempayan tu.
"M-maksiat?? So kau dah tahu lah? Kenala kau tak ckap??" mata aku berair semula. Ye lah, aku ni kawen ngan laki yang dah berpunya. Terasa tittle perampas.
"D-dia ugut aku. Memandangkan kita dua je kat sini, aku cerita lah. Tapi jangat bagi tahu dia, nae?" aku mengangguk laju.
"Masa aku ikut diorang tu..."
Chae Yee's Pov
Flashack"Jom sayang. I want u and only u" aikk suara langsuit mana ni?
Aku pun datang mendekat dari mana gelombang bunyi langsuir tu tinggal.
Whatt?! Jungkook dengan Tzuyu mehek tu?? Eww bad taste.. Cantik lagi punggung aku(*'∇`*)
"Hoi pompuan!!" oh shit, dia perasan aku ke?? Baik chaw lu...
Aku cepat cepat menggerakkan kaki aku. Tapi kolar baju belakang aku direntap secara mengejut. Tercekik aku dibuatnya...
"J-j-jungkook?!" aku memalingkan ke arahnya.
"Aku nak kau tutup mulut kau! Klau aku tahu kau cerita kat sesiapa, nyawa kau aku tamatkan! Paham?!!" Aku mengangguk laju. Eleh kook ni, nak ambik nyawa orang lah, ingat kau grim resper yang dalam cerita goblin tu eh?
"Nah duit" Jungkook masukkan duit ke dalam mulut aku yang masih terbuka sikit seban terkejut.
"Puikkk" aku ludah duit tu ke bawah. Ee, rasa tek palat( TДT)k Gurau...
Aku terus menunduk 180 darjah dan berlari adari situ...
End Flashback
"Tak sangka aku dia camtu" luluh hati aku dengar. Sampai hati dia buat camtu kat anak dara orang?
Eleh, anak dara kerepot tu pon terhegek jugak 凸(-_-)凸
"Jangan lah fikir sanga Kot dia akan berubah nanti. Oh ya. kau beli apa tadi?"
"Kimchi, daging, banyak lagi lah. Nak buat makan malam nanti"
"Err Hae, ni dah pukul 7..."
"Asal kau tak bagi tahuu!!!Matilah aku ni..Chae. aku balik dulu!"
"Eyy jap jap. Aku hantarkan kau"
"Naee!" Ehe baiknya Chae ni. Laki manalah yang bertuah dapat dia ni nanti?
.
.
.
.
TBC😘
YOU ARE READING
[S1-Complete/ S2-OG] Mafia Leader (Jungkook ff)
Novela JuvenilSeorang perempuan yang dikenali sebagai Lee Hae Na yang berumur 18 tahun diculik oleh Mafia yang digeruni oleh orang ramai. Disebabkan terlanjur(?) mereka terpaksa berkahwin. Dalam masa yang sama, Jeon Jungkook iaitu mafia yang terkenal itu keliru...