Ep 6

166 11 1
                                    

"So kau setuju ke nak kahwin ngan Jungkook?" Soal Chae Yee sambik menyumbat aiskrim vanila ke dalam mulut.

"Aku nak hidup bebas lah Chae. Aku taknak ngan diaa. Entah entah belum sempat aku jumpa anak aku, dah mati" mulut aku dilestik oleh Chae Yee. Ei sakit tau tak tenuk?

"Apa kau ni? Takkan lah dia buat cmtu. Lahipun Jimin sendiri cakap dia cari kau sampai lubang apa? lubang jamban" kepalanya aku tepuk sekali. hambekk ko.

"Yah, appo" rintih Chae sambil mengusap ngusap kepalanya.

"Padann!" hidungnya aku cuit.

"Tpi aku rasa bagus jugak dia nak bertanggungjawab. Dapat sara kau"

"Maybee"

*Shopping mall*
"Chae, chae...Aku gi tandas dulu eh. Tak tahan" kaki aku kepit sedikit. Nanti tak pasal pasal aku syishi sini.

"Pergilah. Aku tunggu kat sini"

"Naee" aku berlari masuk ke tandas tanpa mempedulikan orang di sekitar. Ingat aku ada masa ke nak tahan? Ingat ada switch on off?

Chae Yee's Pov
Aku main handphone sementara tunggu datin Hae Na kita.

Ting🎵
From:Unknown

-Datang jumpa aku kat lorong 'menempah maut' sekarang, kalau kau nak Hae Na selamat.

'Yah, ni tak lain memang kerja Jungkook. Camne eh?'

-Think before action.

'Maafkan aku Hae Na. Aku buat ni untuk kau'

To:Hae Na💗

-Hae Na, kalau Jungkook ugut kau, jangan datang. Itu perangkap.

Aku pun pergi ke lorong 'menempah maut'

"Good, dengar ckap kau eh?" rambut aku diusiknya.

"Apa kau nak? Kau janji takkan kacau Hae Na lagi kan?"

"Bodoh, aku umpan kau sebab aku nak Hae Na!"

mulut aku ditekup menggunakan kain. Semuanya jadi kabur.

Hae Na' Pov

'Aikk, kenapa dia send camni? Shit, jangan cakap-'

Ting🎵
From:Unknown

-annyeong sweet heart.. Kalau kau nak chingu kai selamat, serahkan diri kau.  Aku janji aku takkan apa apakan chingu kau...kalau kau menyerah.

Lepaskan dia!!

-Not so easy sweety. Come to me first❤

Where?

-Kelab?

K.

Aku tahu apa yang aku buat ni salah..Tapi ini untuk Chae Yee.

*Kelab*
"Ayam baru ke?" soal salah seorang bodyguard kat depan pintu kelab malam itu.

"Anii, saya nak jumpa Jungkook"

"Ikut aku"

Aku pun mengikut langkahnya ke arah sebuah bilik yang agak jauh perjalanan nya.

"Well well well. Look who's here?" wain diletak atas meja. Tapi itu tak menarik perhatian aku. Mata aku tekunci melihat Chae Yee terduduk lemak di penjuru dinding. Tanpa membuang masa, aku berlari ke arahnya.

[S1-Complete/ S2-OG] Mafia Leader (Jungkook ff)Where stories live. Discover now