Due

20 3 1
                                    


They  love hate. So they love me? bcs they hate me. Ppl say the more you hate; the more you love. So, am I that loveable to be hated?

I wish that Time Machine is true. In that I can go back in time were pain is not in my system. I wish I can fight back so ppl will not think  that I am a piece of shit. I want to survive this pain. But, how can I? when my body dont wants.

It's  evening already when I got home. All alone again. They leave me with this big big big house wherein I have all I needs and wants. Better. Dont yah worry they are just too workaholic that they cant even see my worth. Parents are still Parents. However, I'm still wondering why some ppl can replace their own blood with their work. Is work really that important? I mean the money and benefits. It cant help them when they're dead; popularity will do.

"Oh u miss me baby?" i asked my super duper cutiepatotie puppy hahaha kala mo kung sino no? I love puppies and dogs I dont know why hahahaha. Or maybe? Puppies and dogs cant hurt me.

Kinuha ko naman ang kanyang food baka kasi gutom na'to nakakawawa naman kung magugutom. Pagkatapos ko siyang tawagin at pakainin dumiretso na kagad ako sa aking kwarto. I love my room so much. Ppl say too much love can hurt you? but, what if love can make the better version of you?

Kung iniimagine nyo na sobrang laki ng kwarto ko tama kayo ng  naiimagine. Sakto lang ang mga bagay na nasa loob nito. Mga collections ko from old class and up to present na kung anong madapuan ng mata ko. My Mom bought me this huge bed na kasya ata buong barangay sa sobrang laki char. Eto naman di mabiro wala namang mabibilhan ng ganon kalaki no?

Its 12 am na. But here I am facing my phone tamang scroll lang sa fb walang kachat e. My sow oh my ghad na kamay e namataan ko na lamang na nagbabackread sa conversations namin noon. Too dramatic. Too shitty. Too sweet. Grrr srsly Zera?

And, I stopped realizing something from what I've read. A lot of promises na hindi tinupad at natupad. I have this "Sana lahat ng promises tinutupad" I want to pukpok sayo the bato na pinagtagaan mo ng promises mo sakin your so grr.

qaqo. wag mangako kung ipapako lang.

AN: SA SUSUNOD NA CHAPTER TALAGA MAAYOS NA HAHAHAHA sorry na kasi.

Like a Bullet ( TO BE EDITED ) Where stories live. Discover now