Testul de mate ,_,

11 1 0
                                    

Era o zi de vara luminoasa cea ce pentru  Vlad era rau deoarece era foarte insorit si Vlad a fost foarte trist pentru ca el ramasese corijent la mate .

Iar daca nu-l trecea domnu de mate incepea sa fie suspiicios si trimitea POLITIA sau cine stie poate ca trimitea si protectia copilului (mai grav) .

Insa el avea un plan.

planul continea (in a merge la scoala dar pana atunci trebuia sa se antreneze pentru a se abtine a mai suge sange el sia propus sa mearga la scoala dupa ore pentru asi putea abtine pofta de sange)

Era ziua testului de mate .El se pregatea sa iasa afara (prima oara cand iesise ziua afara asa ca se pregatise cu o umbrela speciala care nu lasa soarele sai atinga pielea in nici-un fel .

Pe strada vazuse o fata cu aceasi umbrela ca el .El insaq nu indrazni so intrebe sau sa vorbeasca cu ea . El observase un lucru ca atunci cand se intalneau colti ai straluceau puternic .Iar pe el incepeau sal arda pielea .Inca un lucru foarte ciudat era ca fata fugea de el constant. 

Hai sa ne intoarcem la testul de mate .Imediat ce ajunsera in sala el vazu ceva incredibil .........

Imediat ce ajunsera in sala el vazu ceva incredibil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

....eram fata care fugea de el.

-Si tu esti vampir ?

-Aaaaaaaaaaaa.........

-Deci este adevarat ?

-Uite eu vreau sati spun ceva..........

-Ce?

Veti afla ce sa intamplat in capitolul urmator

Nu afara !Where stories live. Discover now