Video eğitim Video eğitim 1.ESPİRİ BÖLÜMÜ
1- hikayeleştirme anlatım .espri kabiliyetini yükseltmek için Cafe tekniğini öğren .Cafe tekniği dışarıda gördüğün bir kişi yürürken onun hakkında bir hikaye kur kafamda ve Kafede otururken gelen bir kişi ile de onların hikayesi birleştir. Iki kişinin hikayesini kurup birbirine bağla. Bu teknik beyindeki gri hücreleri canlandırıp iyi bir hikaye anlatıcısı olabilirsin
2- gir, vur, cık ve hasat et. Tekniği. 10 saniye içerisinde espirini yap Ondan sonra gülmeleri takip ettikten sonra espirin orada bitir. Kişinin tarzını bilip o tarza göre Espri yapmak lazım. Ortamına göre Espri yapmak gerekiyor . Espri yaparken güzel beslenmek güzel bir uyku çekmek gerekiyor çünkü kendi moralini yüksek olması gerekiyor. Ve herkesi güldürmeye çalışmayın espri kaldırabilecek kişiyi bulup onu espri yapın Ve diğerlerin de yavaş yavaş Espriye katmaya çalışın.
3- espri yaptıktan sonra İnsanı güldürmek için yapma. 2.HIZLI düşünme ve hazır cevap hazır bölümü. 1Yerine göre anlattığım karakterlerini kullan. Ceviz ve balık tüket Günde en az 8 bardak su iç. Omega
3 yani keten Tohumunda da var. Beynin Alışık olmadığı tatlar hazlar dene. Ve Beynimiz birden parlasın istiyorsanız sakız çiğneyin. Şekersiz sakız ama bunu az yapın beğenin uyku halinden çıkması için 2.Insan tanıma 1. Birlikte olduğu insana Cömert davrandı bak bakalım sürekli senden Cömert istiyor mu ve Sen Çınar düşersin zaman sana trip atıyorsun ya da o da sana karşılık veriyor mu cömertliğini o da cömertlik yapıyor mu . Anlıyor mu iyiliklerini Senin görevin olmadığını .iyilik seni karşılık veriyor mu yani bir geri tepki veriyor mu yoksa seni inek gibi sağıyor mu . Başkalarının fikirlerini Çünkü sen onu sevdiğin için onun kötü yanlarını görmüyor olabilirsin . Seni ortamları sokuyorum Yani seninle mutlu mu onu öğrenmen gerekiyor . Canım sevmediği senin sevdiğin bir yere getir bir ortama Getir bakalım o kadını bakalım sana ne kadar tahammül edeceksin yine kadar seni senin için kendinden ne kadar feragat ediyor . Bir de sana değer veriyor mu diye şu şekilde Öğrenirsin bir gün iki gün onu yokluğunla terbiye et Bir gün falan hiç cevap ver bakalım seni arıyor mu seni özlüyor mu. Aradığında da gitmeyeceksin. 1/4 formülü birincisi senin geçmişin ikincisi kadının geçmişi üçüncüsü ortak geçmişimiz ve 4S de Geleceğiniz hakkında konuşmak . Dengeli olmalısındır. Eziklik duygusu sosyal hayatta belirtileri . 1 Bir insan ezik hep başkasını ezerek kendi ezikliğini kapatmak ister bu yüzden onlara Prim verme . 2 Bir şeyleri sürekli göstermek istiyorsan parasıyla Hava atmaya çalışıyorsa biraz ezik psikolojisidir. 3 ve ezikler farklı farklı giymeye çalışırlar Ben buradayım demeye çalışırlar Onun haricinde de çok iddialasırlar.
4 hep bir yarışmaya sokar hep bir kendini kanıtlama çabasına girer .
5 eziklik duygusu başka bir yönünde kendi kusurlarını Daha doğrusu başkalarını önerisiyle fikirleriyle kendi fikirlerini değiştirme ve kendi kusurlarını Barış Bana kendi kusurlarını başkalarına göre değiştirilmemelifir. onu kafaya takmandır.
6 iş yaparken sadece o iş odaklandı Çünkü fazla işi odaklanırsan birinin sürekli onu yapmaya çalıştığı için yorulur .Ayrıca bir İş yaptığımız zaman dopamin salgılanır ve dopamin de insanı mutlu eder ve stresten uzaklaşıp fazla iş yaptığımızda işleri tamamlayan mıyız bu yüzden de dopamin salgılanmasını polis algılanmadı içinde stresli bir hüzünlü oluruz . Giden bir iş yaparken o iş odaklanmalıyız ki o işi bitirdiğimizde dopaminin alıp mutlu olabilirim. Bir iş yerine farklı farklı çok iş yaparsan ve onlara da beceremezsin stresi sinir Üzülürsün ve yorgun hissedersin .