5.Bölüm

31 11 0
                                    

Media:Erez

***

Ayliz: Hislerinden... 04.17

Ayliz:Emin misin peki? 04.18

Ayliz: Pişman olmayacağına... 04.18

Ayliz:Emin misin? 04.18

Ayliz: Ya seni üzersem? 04.18

Ayliz: Ya mutlu olamazsan... 04.19

Ayliz: Pişman olur musun Bilinmeyen?04.19

Yutkunarak telefonu elimden bıraktım.Bilinmeyen son mesajlarıyla beni etkilemiş ve korkutmuştu. Ya onu üzersem?Ya bilmeden onu zaten üzmüşsem? Belkide bu mesajlarımla umutsuzluğa kapılıp üzülür.

Düşüncelerim paradoks gibi işin içinden çıkılmaz bir hal almaya başlayınca derin bir nefes alıp komidinin üzerindeki suyu içtim. Bir kaç gündür Bilinmeyen'in kim olduğunu düşünüyordum.

Dediği konser 6 Ocak 2017 tarihindeydi. Şuan ise 10 Ocak 2019'u gösteriyordu yıllanmış takvim yaprakları. Üzerinden tam 2 yıl 4 gün geçmişti. Ve Bilinmeyen bana 4 gün önce mesaj atmıştı.

İki yıldır beni seviyor ve hala sevmeye devam etmesi aklıma dank edince nefesim kesildi. Koskoca 2 yıl. Dile kolay kalbe değil.*Diyordu bir şarkı sözü. Şuan o kadar anlamlı gelmişti ki. Umutsuzca gözlerimi kapatıp düşünmeye devam ettim. 2 yıl beni seven birini fark etmemiş miydim bunca zamandır? Nasıl bir gerizekalıydım ben!

Kendime kızmaya devam ederken elimin altındaki telefonum titredi. Aceleyle tuş kilidini açıp gelen heyecanla gelen mesaja baktım. Ama mesaj Bilinmeyen den değildi. Mağazaların saçma sapan reklam mesajlarıydı. Heyecanla açtığım telefonu sakin bir şekilde yerine bıraktım. Sonuçta şuan saat 04.30 du. O da herkes gibi uyuyor olmalıydı bu saatte. Tekrardan telefonumun titrediğini hissettim. Bu sefer yine mağaza reklam mesajı olabileceğini düşünerek bir iki dakika boyunca telefona bakmadım. Sonra dayanamayıp telefonu açıp mesajlara girdim. Bu sefer mesaj Bilinmeyen'dendi.

Bilinmeyen Numara :Tabiki hislerimden eminim ay ışığım. (04.33)

Bilinmeyen Numara :Nasıl soru bu böyle? 04.33

Bilinmeyen Numara : Pişman değilim asla da olmam. 04.33

Bilinmeyen Numara : Hatta sana mesaj atınca rahatladığımı hissettim .04.33

Bilinmeyen Numara: 'Pişman mıyım?' diye bir düşünceye kapılmak yerine 'Acaba neden 2 yıl boyunca mesaj atmadım. ' diye düşünüyorum. 04.34

Bilinmeyen Numara : Hem eğer pişman olsam bile 04.34

Bilinmeyen Numara :Sen benim en güzel, en iyi pişmanlığım olursun ay ışığım 04.35

Bilinmeyen Numara: Gaflete düşüp seni sevmenin bir hata olduğunu düşünürsem eğer 04.35

Bilinmeyen Numara: Sen benim bıkmadan usanmadan tekrarlayacağım tek hatam olursun - ki asla senin hata olduğunu, olacağını sanmıyorum - 04.36

AYLİZ (TEXTING) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin