10.Bölüm

13 5 0
                                    

Media: Ayliz~Erez

***

Bilinmeyen ile olan konușmamızdan sonra uykum iyice açılmıştı fakat buna karşın hala yatakta uzanıyordum.
Susayınca ayağa kalkıp çalışma masasındaki küçük şişeyi kafaya diktim. Yataktaki telefonumu alıp sosyal medyada dolaşırken zil çaldı.Gelen umarım Sedef'tir. Çünkü uykudan yeni uyanmanın verdiği etkiyle gözlerim kızarık, saçlarım ise dağınıktı. Yine de fazla umursamayarak pijamalarımla kapıyı açtım.

Erez gelmişti. Beni gördükten sonra yüzündeki tebessüm gülümsemeye dönüşmüş gözlerinin içi parlamıștı.Bu değişimi gören gözlerim kalbimi harakete geçirmiş, atış hızını arttırmıștı.

"Selam."

"Selam, geçsene."

Kapının önünden biraz yana kayıp geçmesi için boşluk açtım. Ayakkabılarını çıkarıp içeriye doğru geçerken burnuma dolan koku ile mest olmuştum. Karamelli çikolata gibiydi. Ya da ben acıkmıştım, bilemiyorum.

Daha fazla beklemeden salona doğru ilerledik.Karșılıklı koltuklara oturduktan sonra sessizlik olmaması açısından konuştum.

"Naber?"

"İyi, sen?"

"Sedefler her gittiği yere beni sürüklemediği sürece daha iyi olacağım."

"Şuan o kadar haklısın ki Mert'i dövmek istiyorum."

"Umarım bir daha bu kadar ısrarcı olmazlar."

"Umarım."

"Bir şey içer misin?"

"Hayır, teşekkür ederim."

"Şey... O zaman ben üzerimi değiștireyim sonra çıkalım?"

"Olur."

Deyip gözlerini üzerimde gezdirdi. Ben de daha fazla bekletmemek adına yukarı çıkıp üzerime siyah tayt, yarım siyah tişört ve siyah çizgileri olan beyaz uzun gömleğimi giydim. Saçlarımı ensemde bir topuz yaptıktan sonra önlerden iki tutam çıkardım. Makyaj yapmadım. Üşenmiștim çünkü. Çoraplarımı da giydikten sonra dudağıma lip balm elime ise krem sürüp hazırladığım çantayı aldım ve aşağı indim. İhtiyacım olabilecek her şey çantada vardı.

Çantayı girişe bırakıp salona gittim.

"Çıkalım mı? Hazırım ben."

"Tamam."

Deyip yine üzerimde gözlerini gezdirdi, bende onun üstüne baktığımda siyah pantolon, beyaz tişört ve siyah deri ceket vardı. En sonunda gözlerimiz birleştiğinde utanıp önüme döndüm. Büyük adımlarla yanıma geldi, geçecek sanarken önümde durunca benden uzun olduğu için başımı kaldırıp yüzüne baktım.

Ellerini kaldırıp yüzüme doğru yaklaştırdı gözleri gözlerimdeyken. Gözümü kapatıp derin bir nefes almamak için kendimi zor tuttum.Elleri yanağımı teğet geçip topuz yaptığım saçlarımı çözdü.Uzun saçlarım belime dökülürken şaşkınca ona bakıyordum.Ellerini indirecek sanarken uzun parmaklarını saçlarımın içinden geçirip düzeltti.

AYLİZ (TEXTING) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin