13 Причини защо - Джей Ашър

727 16 0
                                    

Резюме:

Клей Дженсън намира на прага на дома си тайнствен пакет от Хана Бейкър - негова съученичка и първа любов, която се самоубива две седмици по-рано. Събрала тринайсет касети, адресирани до тринайсет човека от нейното обкръжение. Всеки от тях трябва да ги изслуша и след това да предаде на следващия в списъка. В тези записи се разказва, за причините, заради които е взела решение да сложи край на живота си. Гласът на мъртвото момиче съобщава, че и Клей присъства в тези записи, и следователно, и той е отговорен за смъртта й по някакъв начин...

Мнение:

За мен книгата не беше толкова интересна колкото казват. Кратка е, но действията в нея се проточват. Няма моменти, които да те карат да настръхнеш и да продължаваш да четеш с очакване . Самата история за мен спря да бъде интересна след като Клей изслушва касетата свързана с него.

В книгата се представят истински случай от живота. Смятам, че авторът много добре ни показва колко голяма важност имат думите и действията ни. Писателят умело ни поставя на показ мненията и чувствата, които изживяват, и двамата герои.

А пък за сериала сниман по книгата ще кажа само, че историята е променена още в самото начало. Не говоря за фатални различия, но за хората, които са чели книгата и искат да гледат сериала, тези малки промени или пропуски, постепенно стават огромни и много дразнещи.

 Не говоря за фатални различия, но за хората, които са чели книгата и искат да гледат сериала, тези малки промени или пропуски, постепенно стават огромни и много дразнещи

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ревюта на книгиWhere stories live. Discover now