Тънкото Изкуство Да Не Ти Пука-Марк Менсън

166 4 0
                                    

"Целият този сладникав позитивизъм и радостни врели-некипели за самопомощ наблягат най-вече на това, което ви липсва. Ключът към добрия живот е да не ви пука за това да трупате още и още, а да ви пука само за истинските и важните неща."

Анотация :

Марк Менсън иска да захвърлим на заден план всички лъжливи идеали за щастие и да си създадем реалистични очаквания. Живота не е приказки и рози, а върхове и спадове, а само от нас зависи как ще ги приемем. Той се средоточава върху затвърждаването на това, че намирането на нещо важно и смислено в живота е най-продуктивният начин да използваме времето си. Менсън споделя и мнението си за обикновените книги, за самопомощ:

"По правило хората, които се усещат от това какво мислят останалите за тях, всъщност се ужасяват, че всички гадости, които самите те мислят за себе си, са отражение на действителността

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"По правило хората, които се усещат от това какво мислят останалите за тях, всъщност се ужасяват, че всички гадости, които самите те мислят за себе си, са отражение на действителността. "

Мнение:

"Тънкото изкуство да не ти пука" стана една от най-популярните и продавани книги през последната година и разбирам защо. Книгата ме накара да се замисля над живота, поведението, негативните събития и безпокойството си. Менсън използва доста груп и хаплив език за поднасяне на собствените си впечатления от живота, но това прави творбата му още по достоверна и впечатляваща. Лично аз предпочитам директите и конкретни мнения, които са по-убедителни от традиционното замазване на живота с лъжливи клишета.

"Всеки може да бъде изключителен и да постигне величие", са чисто и просто гъделичкане на самочувствието

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Всеки може да бъде изключителен и да постигне величие", са чисто и просто гъделичкане на самочувствието. Те са послание, което е вкусно за преглъщане, но в действителност не е нищо освен безвкустни калории, които водят до емоционално затлъстяване и задръстване - прословутия "Биг Мак" за сърцето и мозъка."

Няма да лъжа, че поради безкрайно доброто му красноречие, авторът ме порази с всичките си странни и откачени истории, които ме заинтригуваха и белязаха възприятията ми една по една. Сякаш самият Марк Менсън е решил да надмине в живота ми и да ми даде отговорите, от които се нуждая.
Естествено няма как нито той, нито аз да гарантираме, че ще намерите изобщо някакъв смисъл във всичко това, но безспорно си струва да я прочетете, поради безкрайните житейски въпроси, към които отговори може да доближите.
Давам ѝ 4,5⭐.

Ревюта на книгиWhere stories live. Discover now