„Понякога правим разни неща не защото мислим, а защото чувстваме. Защото чувстваме твърде много. И невинаги можем да контролираме действията си, когато чувствата ни са прекалено силни."
Мнение:
Книгата ни представя момента, когато тийнеджърът открива себе си; избира как да продължи живата му за напред.
Авторът иска да ни покаже хомосексуалното общество. По някакъв начин ни описва какво изживява всеки един човек, че няма значение дали обичаме някого от същия или отсрещния пол. Всеки държи съдбата в ръцете си и сам взима решенията в нея.
Обожавам Аристотел. Той е затворено момче мислещо, че никога няма да бъде разбрано. Смята че, завинаги ще остане там, където е. Минава през трудни етапи на размисли, но в крайна сметка открива това, което е търсел цял живот - любов, разбиране, отговори, семейство.
„Невинаги вземаме правилните решения, Ари. Правим най-доброто, на което сме способни."
Историята е поразителна. Тази книга заема най - горната класация и несъмнено трябва да бъде прочетена от всеки. Книга за живота. Любовта. Обществото. Съдбата.
„Сигурно е страхотно да си въздухът. Можех да бъда едновременно нещо и нищо. Необходим и в същото време невидим. Всички щяха да се нуждаят от мен и никой нямаше да ме вижда."
Резюме:
Лято е. Аристотел и Данте са 15-годишни хлапаци, които са на границата на възмъжаването. Наглед са пълна противоположност - Данте има любящо и сплотено семейство, забавен и открит е, приятел с всички, докато Ари чувства, че сянаш никога няма да разбере кой е и какво иска. Баща му носи травма от войната във Виетнам, а майка му го притиска да бъде „нормален", каквото и да означава това. Две обикновени момчета в един обикновен град.
Но когато започват да прекарват време заедно те откриват, че споделят специална връзка - такава, която променя живота и трае завинаги. Очакват ги тежки изпитания, раздяла, насилие и болка. Но как иначе да открият най-важните истини за света и хората, които искат да бъдат?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ревюта на книги
Kurgu OlmayanТук ще качвам ревюта на книги, които съм чела. ☺️ Ако искате ревю на ваша история пишете ми.