Преди да умра - Джени Даунам

749 16 3
                                    

Резюме:

История разказвана от Теса Уокър - шестнадесетгодишно момиче, на което остават няколко месеца живот борейки се с левкемия, тя съставя списък с десетте неща, които иска да направи, преди да умре - да прави секс, да опита наркотици, да извърши дребно престъпление, да се влюби...

"Хората се правят, че не ме забелязват, но аз усещам втренченият им поглед. Това ме кара да се чувствам жива."

По време на изпълнението, на точките от списъка тя добавя нови точки, които би желала да направи. В дните преди смъртта си тя пише писма до любимите си хора как да продължат живота си какво да бъде погребението и т.н.

"Знам само, че имам два пътя - да лежа под юргана и да си бъбря със смъртта, или да извадя онзи списък от кошчето за боклук и да живея с живите."

Мнение:

Трогателна история бих казала.
Четейки се замислям за преходността на живота, но и важноста на всеки един момент. Авторката ме накара да се огледам и да искам да опозная света около мен още повече, защото всеки миг е важен.
Подобни книги ме подтикват да се замисля върху начина на живот на болните, но и на всички хора около мен - какви мечти имат, как виждат света и как се чувстват.

Герои:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Герои:

Теса е очарователно младо момиче, което мечтае за дори и кратка любов. Така дори без реална представа среща момчето на мечтите си - Адан. С него прекарва най - хубавите седмици в живота си обичана.

Приятелната на Теса - Зоуи - е купонджийка, чийто живот не е определен. Първа точка от списъка на Теса гласи - Секс; тази точка променя живота ѝ - в клуб среща момче, което харесва и забременява след седмици. На кръстопът тя решава да задържи детето и да се грижи сама за него. Зоуи дава пример как всичко, което правим може да преобърне живота ни, какви решения в последствие трябва да вземем, но и силата на любовта на майката към детето ѝ

Ревюта на книгиWhere stories live. Discover now