"Адски устройства" - Касандра Клеър

237 14 4
                                    

"Ангел с часовников механизъм"
"Принц с часовников механизъм"
"Принцеса с часовников механизъм"

Мнение:

Останах изключително очарована от трилогията. Не мисля, че трябва да я сравнявам с "Реликвите на смъртните", защото трилогията е средоточена върху няколко главни герой (които не са развити колкото например Алек, Джейс, Люк, Саймън и т. н.) Много от феновете на Касандра обожават тази трилогия и я представят много по-добра от Реликвите. Това е така, защото се развиват в две различни епохи, а обикновено сме склонни да приемаме с по-голям интерес недосегаемото минало.

След като прочетох книгите разбрах защо са т. н. междинни. Касандра не се е средоточила толкова върху героите като Софи, Гидеон, Шарлот, а върху това да допълни историята на Реликвите наблягайки на Джеймс, Теса и разбира се Магнус. За Клеър е било важно да се разбере от къде произлизат семейство Лайтууд, Херондейл, Ферънчайл и Карстерс средоточавайки се върху любовните връзки, докато битките са сведени до минимум.

"Роден съм на този свят, за да те обичам, и ще те обичам и в следващия живот, и в този след него."

"Принцеса с часовников механизъм"

"Принцеса с часовников механизъм"

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Герои:

Уил Херондейл
Притежава хумор, очарование и чувствителност. Той е с  гарвановочерни коси и сини очи с лицето на ангел и душата на демон прикриваща несигурноста му. (, ако сте чели реликвите ще останете с мнението че Уил е една доста по опростена на Джей)

Теса Грей
Тя е смела, умна и отстоятелна. В много от случаите ѝ се ядосва заради нерешителноста ѝ да вземе решение за любовта си, но и разбирах трудностите ѝ.

Джеймс Карстерс или Джем е най-любимият ми герой. Спечели ме с това че е така типичния джентълмен за времето си, ухажор използващ музиката като средство за изразяване на любовта си и историята на миналото му. Той е най милият и симпатичен герой, който е готов на всякакви само жертви за любимите си хора.

Ревюта на книгиOnde histórias criam vida. Descubra agora