"Реликвите на смъртните" - Касандра Клеър

365 14 8
                                    

"Град от кости", "Град от пепел",
" Град от стъкло", "Град ог паднали ангели", "Град от изгубени души", "Град от небесен огън"


"Преди да ме има, нямаше нищо,
бе сътворено вечното само
и вечен да бъда ми бе обещано.
О, вие, що до тук дошли сте клети,
надежда всяка тука оставете."
-"Град от пепел"

Мнение:

Първо ще кажа, че това е поредицата, която ме вдъхнови да искам да чета и не знам какво щях да правя, ако не я бях прочела. Наистина уникална и я препоръчвам на всеки, който харесва фентъзи с нотка на тийн романтика. Напълно неповторима е изцяло.
Супер зарибяваща! Четох я с затаен дъх през цялото време, преминавайки от една към друга книга от поредицата вълнението ми бе неописуемо.
В крайна сметка четейки поредицата си задаваме все повече въпроси - Валантайн добър или лош е? Какви ще се окажат отношенията между Джейс и Валантайн? Саймън някога отново ще бъде ли човек? Алек и Магнус ще задълбочат ли отношенията си?
В книгите на К. Клеър дейстията са постепенни и ритмични, кара ни да се почувстваме като част от историята, да се чудим какво ще се случи после. Най непредвидими и зарибяващи книгите стават от третата натам - всички герои, историите, които пазят в себе си - като: Себастиян, Валантайн, брат Закарая, Ема Карстерс и така нататък.
Една дума - УНИКАЛНО.

"Но човек се ражда за печал,както искрите нагоре хвърчат

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Но човек се ражда за печал,
както искрите нагоре хвърчат."
-"Град от стъкло"

"Когато едно оръжие се счупи и бъде поправено, понякога то става по-силно именно на това място. Може би и със сърцата е така..."

Герои:

Клейри Фрей.
Едно първоначално обикновено момиче, което бързо е въведено в света на ловците на сенки имайки способности, които не подозира.
Тя остана разположена между времето и световете, и въвлечена в неспирните лъжи, предателства и любови.

Джейс Уейланд.
Осиновен от семейство Лайтуд той е умел с оръжието и дързък в действията и думите си. Неговата история е поразителна, безкруполна и болезнена.
Това е героя, който ме подтикна да продължа да чета - шегите, непокорноста, изцепките, характера и болката му.

Двамата спасяват света от демоните надигащи се от долния свят разкривайки огромни тайни за себе си, но дали са истини или лъжи. На кого биха могли да вярват?

Саймън Люис.
Първоначално обикновено човешко същество, но скоро се превръща в част от долният необикновен свят. Той преоткрива себе си като смел, верен и непоклатим приятел и воин.

Изабел Лайтуд.
Сексапилна, вярна на семейството си и готова да се бори за всичко, което обича.
Тя играе ролята на съвършено изглеждащо момиче с нейните къси и прилепнали рокли, но и на безмилостен ловец на сенки.

Александър Лайтуд
Най-големият от семейство Лайтуд. Криеш несигурноста си той се грижи за всички и се страхува да не стане повод за срам на цялото си семейство, заради това какъв е всъщност.

Магнус Бейн
Великият магьосник на Бруклин. Безмъртен. С котешки очи, тъмна коса и уникален характер. Изненадва приятно читателя с начина му на държане и исторята, която се крие под странната му външност.

Ако все още не сте чели или сте в началото ще ви издам малко просто не мога да се сдържа 😁😉👇

Ако все още не сте чели или сте в началото ще ви издам малко просто не мога да се сдържа 😁😉👇

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Резюме:

Преди хиляди години ангела Разиел дал от кравта си на избрани хора и така създал нефилимите, които да се борят срещу демоните защитавайки хората. В тази мисия те са подкрепяни от тайнствените Мълчаливи братя, чиито устни и очи са зашити, и които властват над Града от кости, разположен дълбоко под основите на Манхатан. У тях са трите свещенни реликви, които Разиел дал на своите деца: Меч, Огледало и Бокал. Но това било преди Въстанието на Валантайн, което за малко не унищожило целият тайнствен свят.

Изминали петнадесет години от Въстанието. Над улиците на Ню Йорк тлее спокойствие, но сред Долноземците се разнася слуха за завръщането на Валънтайн - отдавна обявен за мъртъв. И води със себе си армия от Бездушни, готови да направят всичко за своя господар.
Клейри и Джейс са ключа към всичко и ще се борят за спасението на двата свята.

Ревюта на книгиWhere stories live. Discover now