Тъмна любов, Вечна любов, Пробудена любов, Споделена любов, Освободена любов, Свещена любов, Отмъстена любов, Единствена любов, Неукротима любов, Преродена любов, Сбъдната любов
Бъди майка на расата, не пазач и ще спечелиш всичко, което пожелаеш. Освободи ни и бъди свидетел на разцвета ни.
- Свещена любов (#6)Мнение:
Тази седмица реших отново да дам шанс на поредицата. Преди време четох първа книга, но не ми направи толкова голямо впечатление. Сега се оказа, че не мога да спра да чета книга след книга. Ако искате нещо за четене, което да е сексапилно, интересно и не натоварващо ще ви хареса.
Тук ще отбележа, че цялата история започва от Рот (краля на вампирите) и се завърта през цялото Братство. Замисълът, че в период от три години всички от Братството намират своите половинки е 'невероятна' като се има в предвид, че тези мъжаги са на по трита години и не са успели да го направят, а през цялото това време не са си намерили място от безмерен секс. (простете директноста ми)
Въпреки, че задържа интереса ми не е нещо уникално и неповторимо. Вярно е, че любовните интриги са вълнуващи, но при положение, че поредицата е толкова дълга, доста от нещата започват да се повтарят при различните герои, което в последствие започна да ме дразни. Прочетох ги до осма книга (#8) и въпреки, че изпитвам интерес какво ще се случи с още един - двама от героите нямам желание да продължа да чета един и същ сюжет.
YOU ARE READING
Ревюта на книги
Non-FictionТук ще качвам ревюта на книги, които съм чела. ☺️ Ако искате ревю на ваша история пишете ми.