"Never Never" - Колийн Хувър, Торин Филър

201 6 2
                                    


Герои:

Чарли
Тя е уязвима, но и упорита. (Смятам че преди загубата на паметта си, донякъде има сравнително ниска самооценка към себе си; чувства че трябва да се предпазва чрез обиди, заплахи и агресия от съучениците си)

Сайлъс Наш
Пример за мъж отдаващ се на любовта. Сетивата му отговарят на всяко движение от страна на Чарли, доказвайки че дори без спомени чувствата му са запазени и все така силни.

Мнение:

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Мнение:

"Никога никога" или "Никога повече" е кратка, но интригуваща. Не знам само защо в английската версия са разделили историята на три части като всяка започва веднага след края на предходната, но това не прави историята по-лоша разбира се. След първата книга нямах търпение да продължа с втората и третата за да разбера какво ще се случи и с двамата ни герои. Хареса ми, че всяка следваща стъпка се случва премерено и логично. Обожавам частите с писмата, които Сайлъс чете в втората книга - бяха толкова сладки и прочувствени; така по приятен начин ни запознава с много подробности от миналото им.

Резюме:

1 част

Чарли и Сайлъс имат връзка от четри години познавайки се от деца. Един ден в училище и двамата губят всичките си спомени (Име, приятели, семейство) . Постепенно разбират за много изневери, интриги, кражби. Задават се много въпроси като:
Защо се случва?; Колко пъти се е случило до сега?; Защо бащата на Сайлъс не иска да има нищо общо със семейството на Чарли?
_

 Задават се много въпроси като: Защо се случва?; Колко пъти се е случило до сега?; Защо бащата на Сайлъс не иска да има нищо общо със семейството на Чарли? _

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

2 част
След поредното изгубване на паметта Сайлъс разследва изчезването на Чарли. Той открива писма, дневници, снимки, които го карат да заобича Чарли дори без да я помни. Той разкрива за загубата на паметта си, но дали това ще му помогне или ще го вкара в лудница?
_

3 част
Нов първи ден, но Сайлъс помни всичко от последните два дни, а Чарли остава в този капан от забрава. Дали Сайлъс ще има силата да върне спомените и на двама им? Колко силна ще се окаже любовта им?

Ревюта на книгиحيث تعيش القصص. اكتشف الآن