HEPİNİzE MERHABA DEĞERLİ OKUYUCULARIM VE ARKADAŞLARIM! SON YAKLAŞIYOR'UN YENİ SEZONUNA HOŞGELDİNİZ BU SEZONDA ANA KARAKTERİMİZ "ANTHONY"'NİN BU KARANLIK DÜNYADAKİ MACERASINI KONU ALIYORUZ. UMARIM HEPİNİZE GÜZEL BİR SEZON DAHA YAŞATABİLİRİM! HEPİNİZE İYİ OKUMALAR DİLERİM... YAZIM HATALARI GÖRÜRSENİZ LÜTFEN ÖM OLARAK BİLDİRİNİZ :)
-Anthony!
-Efendim anne?
-Yemek hazır hadi gel!
-Tamam.
Babamın ölümün ardından yaklaşık 20 kış geçti. Annem, ben, Melanie teyze ve Lux amca ile küçük bir direnişçi kampında yaşıyoruz. ve mutantlardan da korunmaktayız.. Bulunduğumuz bölgeyi 3 klan yönetiyor; Desoloth, Zeinen, ve Mest. Bu klanlar sayesinde bir çok tehlikeye karşı korunmaktayız Etrafta başka direnişçi kampları da var. Bizler onların sömürgeleri gibi bir şeyiz ama en azından güvendeyiz. Yıllar öncesindeki yaşam şartlarına bakarsak çok şanslı biri olmalıyım. Annemin dediğine göre 18 kış öncesinden beri buradaymışız, tabi ben o zamanlar çok küçük olduğum için hatırlamıyorum. Şimdi en iyisi yemeğe gideyim, karnım çok acıktı.
-Eee yemekte ne var?
-Mantar çorbası.
Tabi yaşam şartlarımız süper olmadığı için her gün bir şeyin çorbasını içiyoruz ama buna da şükretmek lazım.
-Ant! çorbanı içtikten sonra yanıma gel.
-Tamam Lux amca.
Lux amca bana sürekli Ant der. Artık kendimi bir karınca gibi hissetmeye başladım. Beni neden çağırdını da tahmin edebiliyorum. Büyük ihtimal yine Claire hakkında konuşacağız. Benim özel hayatıma neden bu kadar karışıyor ki?
(not: Ant ingilizcede karınca demektir)
-Otur bakalım yanıma evlat.
-Yine Claire hakkında mı konuşacağız?
-Sanırım bu kadar çok karışmamı istemiyorsun değil mi?
-Lafı ağzımdan aldın!
-Ant, biliyorsun seni öz oğlum gibi severim. Biliyorum baban değilim ama sana her kon-
-...
-Ant?
-Evet, biliyorum bana bir baba gibi yaklaşmaya çalışıyorsun ama buna ihtiyacım yok. Babamı hiç tanıyamadım ama annem Mel teyze ve sen bana bu halinizle yetiyorsunuz. Eksta bir ilgiye ihtiyacım yok. Sürekli çocuk muamelesi görmekten gerçekten bıktım.
-Haklısın... Biz sadece-
-Benim iyiliğimi istediniz, biliyorum. Ama abarttığınızı düşünmüyor musunuz? Artık yemeğe geç kaldığım için annemden azar işitmekten veya arkadaşlarımla yürüşe çıktığımda, senin bizi aramaya gönderilmenden bıktım. Bunlar sadece 1-2 örnek. Neredeyse, yaptığım her şeye karışıyorsunuz. Gerçekten bazen defolun gidin başımdan diyesim geliyor. Bana bu kadar iyi, hayır değil çok iyi bakmaktan vazgeçin artık!
-Anthony! Annen sana böyle davrandığı için minnettar olmalısın! Bugüne kadar sadece senin iyiliğini istedi! Ben de sana bu kadar korumacı davranıyorum ve üzerine düşüyorum çünkü bir söz verdim!