Conversatia 9

413 33 8
                                    

 *@Amber12 s-a conectat * 

"@Harry_Styles- Oh Dumnezeule, Amber, esti ok? "

"@Amber12- Da. "

"@Harry_Styles- Amber, imi pare atat de rau ca nu te-am ascultat cand trebuia. "

"@Amber12- Cum spui tu... ."

"@Harry_Styles- Amber, te rog, nu ma trata cu indiferenta. " 

"@Amber12- Nu te tratez cu nimic. "

"@Harry_Styles- Amber, de ce-ai vrut sa faci asa ceva?  " 

"@Amber12- Pentru tine idiotule, te iubesc, nu pot trai fara tine ! "

"@Harry_Styles- Slava Domnului ca mama ta era on...a..a..adica bine ca nu ti s-a intamplat nimic. "

"@Amber12- Tu ai pus-o pe mama sa vina in baie dupa mine ?  "

"@Harry_Styles- Pai ..umm...toti am incercat sa vorbim cu ea, dar din toata trupa ma cunoaste doar pe mine si vorbeste doar cu mine. "

" @Amber12- Da, de ceilalti nu stie nmic, nici numele lor, nici cum arata... totusi, de ce-ai vorbit cu ea? "

"@Harry_Styles- Pentru ca te iubesc si eu nu eram acolo pentru a te opri din a face ceva necugetat, asa ca am pus-o pe ea sa te opreasca, si se pare ca a ajuns la timp." 

"@Amber12- Mi-a aruncat prietenele.. " 

"@Harry_Styles- Prietenele... ? "

"@Amber12- Lamele Harry, ele erau singurele care ma intelegeau, " 

"@Harry_Styles- Amber, iubire, imi cer scuze ca nu te-am ascultat cand trebuia, te rog, ma ierti? Si te mai rog sa nu mai faci nimic rau, sa nu-ti mai folosesti " prietenele" . "

"@Amber12- Harry, te-am iertat de mult, si legat de ele, nu-ti promt nimic. "

"@Harry_Styles- Amber... ! " 

"@Amber12- Uff bine, daca zici tu. "

"@Harry_Styles- Te iubesc, Amber ! "

"@Amber12- Si eu te iubesc, Harry ! "

"@Harry_Styles- Asa, pentru cultura ta generala, pe la sfarsitul saptamanii viitoare ajungem in Romania."

"@Amber12- Oh Doamne, abia astept...dar stai, de ce veniti aici ? " 

"@Harry_Styles- Sa te vedem pe tine si sa te luam acasa...logiic. "

"@Amber12- Acasa? Eu sunt deja acasa. " 

"@Harry_Styles- Acasa, adica in Londra ;) "

"@Amber12- Vrei sa ma mut cu voi ? "

"@Harry_Styles- Normaaal . "

"@Amber12- Harry, nu stiuc e sa zic...nu prea vreau sa renunt la viata mea de-aici, nici la mama...apropo mama sigur nu va fi de acord . " 

"@Harry_Styles- Ba da, este de acord cu mutarea ta, am vorbit cu ea si i-am spus. " 

"@Amber12- Nu pot sa cred ca ai facut asta ! "

"@Harry_Styles- Orice pentru tine, printeso :* "

"@Amber12- Harry eu trebuie sa ma duc sa inregistrez o piesa, vorbim mai tarziu ? " 

"@Harry_Styles- Desigur, stai, tu canti ? " 

"@Amber12- Da, ma pricep cat de cat.  "

"@Harry_Styles- Cum te muti cu noi vei avea o mare cariera ;)  "

"@Amber12- Cum spui tu, eu plec, te iubesc. "

"Harry_Styles- Si eu te iubesc, iubito ! " 

*@Amber12 s-a deconectat * 

Heii dragilor, am venit cu noul capitol care sper sa va placa, m-am gandit ca ma veti omori pe mine daca Amber pateste ceva, asa ca am preferat sa nu moara :)) Vreau pareri pentru acest capitol ... va anunt ca mai sunt cam sase conversatii . Ah da, dupa cum stiti mai este cap o saptamana pana incepe scoala si mna, nu voi mai putea posta prea des... sper sa nu va dezamagesc in vreun fel :* <3  Deci astept parerile pentru acest capitol care, sper sa va placa :* <3 

Scuzati-mi eventualele greseli, iar mi-a fost lene sa-l corectez :))) 

Kisses from Criss :* <3 

Secret behind TwitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum