Capitolul 2

396 24 2
                                    

Dupa un zbor de cinci ore, intr-un final am ajuns la aeroportul din Londra. De mancat nu am apucat sa mananc nimic pentru ca Niall a mancat tot ce i-a cazut in mainile lui de nemancat iar de dormit ce Dumnezeu sa dormi intr-un avion cu cinci ciudati care tot ce stiu sa faca e sa urle? Macar Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunile si nici nu am ajuns mancata de Niall, nici nu am ajuns aruncata din avion "din greseala" de vreunul dintre ei .

Desigur ca am fost asaltati de fani si chiar ma mir cum de am iesit intregi de-acolo. Doamne cate intrebari pun fanele astea adica serios, si eu eram dispreata, nuc a nu as mai fi, dar nici chiar asa, una din ele chiar a reusit sa-i ia ceasul lui Niall, dar si l-a recuperat. 

***

"Amber ! " Aud doua voci de fete si in secunda doi sunt trantita pe jos de cele doua . 

"Lottie, Gemma!" Spun eu chicotind cuprinzandu-le intr-o imbratisare. 

"Adica ia stai putin, pe mine mai aveai putin si ma si bateai si pe Gemma aproape o sufoci cu imbratisarea? Gata, m-am suparat." Spune Harry facand un botic de catelus, incercand sa fie adorabil...si la naiba, chiar ii iese.

"Ea n-a facut nimic, tu ai fost ala care face glume proaste." Spune eu scotand limba la el si intorcandu-mi privirea spre cele doua care radeau in hohote. 

"Si voi nu mai radeti."Se bosumfleaza iar Harry si de data asta si baietii bufnesc in ras. 

Discutiile noastre devin din ce in ce mai interesante pe zi ce trece, ce pot spune, Doamne cat ma bucur ca sunt si ele aici, nu trebuie sa fiu singura care ii suporta, ah si acum am cu cine sa le fac farse baietilor. 

Soneria usii se aude si Louis se duce spre usa pentru a vedea cine este.

"Amber ea este Sophia, Sophia ea este Amber." Ne face Liam cunostinta.

"Heii, incantata. "Spun eu incercand sa par prietenoasa. 

"Dada, cum spui tu."Spune aceasta cu niste aere de diva pe care i le-as scoate din cap cu placere folosind doar doua palme. Okay presupun ca pot incepe din seara asta cu farsele, prima victima : Sophia aka enervanta suprema.

Harry tocmai se pregatea sa-mi duca bagajele in camera sa, insa este oprit de Louis caruia se pare ca nu-i convine ceva. 

"Unde duci alea? "Intreaba Louis referindu-se la bagajele mele.

In camera mea, unde va sta Amber, logic Lou, gandeste. " Spuine Harry avand o fata amuzanta.

"Oh da, ea nu va sta cu tine, probabil am omis asta, va sta cu Lottie sau cu Gemma pana ii va fi gata camera. "

"Poftim?!"Izbucnesc impreuna cu Harry." De ce nu pot sta cu Harry?" Continui bosumflandu-ma. 

"Pentru ca asa zic eu, acum vezi cu cine stai, si Gemma si Lottie mai au un pat in camera." Spune Louis plecand probabil spre camera lui.

"Dar..."  

***

"Ma dor picioarele de mor." Spun eu trantindu-ma pe jos si aruncand pungile pline de haine si pantofi pe podea.

"Obisnuieste-te, asa e sa mergi la shopping cu Gemma si Lottie ." Spune Zayn chicotind.

"Heeeeei." Spun Gemma si Lottie la unison, imbufanandu-se. 

"Hai stiti ca va iubesc." Spune Zayn venind spre ele. 

"Pa Zaaayn!" Tipa acestea fugind pe scari, cei trei alergandu-se prin toata casa.

Dupa ce am mancat, ce am mai apucat desigur, atat timp cat Niall e cu noi la masa nu o sa mancam prea curand, am plecat spre camere pentru a ne culca. Exact cand am vrut sa intru in camera lui Harry, Louis m-a tras de mana si m-am pus sa ma duc in camera Gemmei. Of Louis, maine vom avea de discutat fratioare.

Dupa o discutie telefonica destul de lunga cu mama, am decis impreuna cu Gemma s-o chemam si pe Lottie pentru a ne uita la un film. Eu am ales filmul asa ca If I dtay a fost alegerea. Toate trei am plans pe tot parcursul filmului, iar dupa film mi-am primit doua oerne in cap penteu alegerea facuta, asta imi dovedeste ca m-am integrat nu?

Okay cred cred ca toti ceilalti dorm deci impreuna cu fetele ma pot apuca de treaba.

"Momentul farselor, fetelor." Le anunt pentru a sti ce urmeaza.

A doua victima a fost Zayn, dimineata cand se va spala pe cap, se va spala cu aracet, saracutul de el. Oh Sophia uitasem, ea a fost prima victima, parul i-a fost vopsit curcubeu si i-a fost lipit un corn in frunte, cu lipici care nu se dezlipeste.

Lui Liam i-am umplut camera cu linguri, lui Harry i-am indreptat parul cu placa iar lui Louis i-am furat toti morcovii si i-am scris un mesaj cum ca ii este interzis sa mai manance morcovi in toata viata lui.

Lui Niall i-am pus nisip in pasta de dinti  si cam asta a fost.

Oh, nu ma iesi bine, sunt sigura. Desigur ca fetele m-au ajutat dar cel mai interesant a fost la Sophia .
*dimineata*

Eram in bucatarie cu fetele, pregateam micul dejun cand deodata auzim niste tipete dupa care am inceput sa radem.

"Amber, Gemma, Lottie, ce naiba ati facut? " Tipa Harry aproaoe plangand.

Noi doar ne uitam la el si ne abtineam sa nu radem dar cand am auzit tipatul lui Liam si Sophia a aparut si ea coborand pe scari, nestiind cat de patetic arata am bufnit intr-un ras de cred ca s-a auzit pana in Romania. Oh da am uitat sa mentionez ca Sophiei i-am pus sclipici in crema .

***

"Louis, trebuie sa discutam, care-a fost faza de ieri, cu Harry." Il intreb asezandu-ma langa el pe canapea si furandu-i din popcorn.

"Uite care-i faza Amber, stiu ca il iubesti, dar il cunosc de mult pe Harry si el isi va bate joc de tine, te va face sa suferi asa ca, nu sunt de acord cu relatia voastra si vreau sa puneti punct, exact acum."

"Poftim?!" Tip sarind de pe canapea.

---------
Imi pare rau ca postez abia acum dar am foat foarte ocupata cu invatatul pentru teze.
Vreau sa stiu ce parere aveti despre capitolul acesta si despre Louis.
Imi pare sincer rauca e asa scurt dar multumiti-va cu atat :))
Multumesc LonelyRaven pentru coperta geniala.
Astept pareri, ly all ♥




Secret behind TwitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum