"@Amber12- Harry, Iubire ! "
"@Amber12- Harry nu ma ignora ! "
"@Amber- Harry...te rog. "
"@Amber12- Harry te iubesc, nu uita asta. "
*@Harry_Styles s-a conectat"
"@Harry_Styles- Ce vrei ? "
"@Amber12- Voiam doar...voiam doar sa-ti spun ca te iubesc. "
"@Harry_Styles- Daca ma iubeai, nu ma mai inselai ca o panarama. "
"@Amber12- Dar... stii ceva? Oricum nu ma vei asculta... vreau ca orice s-ar intampla sa nu uiti ca te-am iubit."
"@Harry_Styles- Te-am? "
"@Amber12- Oricum nu mai conteaza...crezic a sunt o panarama deci... sper sa ai o viata buna, Harry. "
"@Harry_Styles- Amber... te desparti de mine ? "
"@Amber12- Nu Harry, nu ma despart de tine... ma despart de viata. Iti doresc tot binele. "
"@Harry_Styles- Nu! Amber nu ! Te iubesc, Amber te rog nu face ceva ce vom regreta cu totii, Amber ! "
"@Amber12- Harry nu suport sa fi suparat pe mine, eu te iubesc cum n-am iubit pe nimeni altcineva, dar se apre ca tie nu-ti pasa. "
"@Harry_Styles- Ba da, Amber, imi pasa... dar te iubesc cat pot eu de mult si nu suport sa fiu inselat... mi-am pus toata increderea in tine si tu ai profitat de asta."
"@Amber12- Nu Harry, nu am profitat, David a profitat de faptul ca ti la mine si a vazut ca esti cam credul."
"@Harry_Styles- Si asta ce ar trebui sa insemne? "
"@Amber12- Ar trebui sa insemne ca l-ai crezut pe el inainte sa te consulti cu mine, la dracu el e verisorul meu care nu te suporta. "
"@Harry_Styles- A..a..amm.."
"@Amber12- Da, asa credeam si eu. "
*@Amber12 s-a deconectat*
"@Harry_Styles- Amber, iubito... "
"@Harry_Styles- Amber te rog, iarta-ma. "
"@Harry_Styles- Scuza-ma, iarta-ma ca sunt gelos. "
"@Harry_Styles- AMBER..."
"@Harry_Styles-Iubire nu face ceva ce vei regreta. "
"@Harry_Styles- Amber nu ma face sa vin la tine. "
"@Harry_Styles- Te iubesc, iubito ! Nu-mi face asta!"
--------------------------------
Heii ! Am revenit cu un nou capitol, plictisitor daca ma intrebati pe mine. Multumesc extrem de mult pentru faptul ca suntem pe locul 21 in Fictiune adolescenti, oh Doamne sunteti gebiali, jur...multumesc pentru cele 100 de voturi, sunteti minunati...
Desi risc sa-mi primesc mii te injuraturi pentru faptul ca va pun sa-mi spuneti parerea voastra desre acest capitol, desi eu stiu ca est foarte naspa si plictisitor, va astept parerile. Scuze ca este scurt...iar, dar va jur de nu imi e un somn si o lene:)) si nu am o stare tocmai buna...
Imi cer scuze iar ca este atat de jalnic, dar mna...toata lumea are zile proaste nu ? O sa regret ca fac asta, dar va astept parerile...
Kisses from Criss :* <3