Conversatia 1

539 35 3
                                    

*@Harry_Styles s-a conectat* 

*Ai 21 de notificati noi *

"Parca aveam 20" Imi spun in minte. Incep sa ma uit peste notificari si cand vad, ultima notificare era de la el, Harry Styles, drogul meu.

"@Harry_Styles - Heii Amber, imi place ceea ce ai scris tu aici."

"@Amber12 -Uhh...amm..Heii Harry...am spus doar ce gandeam. tai, de unde imi stii numele?"

"@Harry_Styles - De pe Twitter :)) . Din mesajul tau inteleg ca esti directionera nu ?"

"@Amber12 - Da, da sunt directionera."

"@Harry_Styles- Cand am spus noi ca directionerele sunt cele mai frumoase fete aveam dreptate, asta se aplica si in cazul tau"

"@Amber12 - Aww Harry esti atat de dulce, jur ca de doua minute ma ciupesc sa nu fie cumva vre-un vis" 

"@Harry_Styles-Nu e un vis baby, e pura realitate."

"@Amber12-Harry, cel mai mare vis al meu este sa va intalnesc. Inca sper asat desi nu se va intampla."

"@Harry_Styles - Oh se va intampla baby, acum cea mai mare dorinta a mea s-a schimbat, acum cea mai mare dorinta este sa te vad pe tine, ceva ma face sa spun ca deja te iubesc" 

"@Amber12 - Harry, nu ma cunosti."

"@Harry_Styles- Nu te cunosc inca... te voi cunoaste cat de curand, acum eu trebuie sa ma pregatesc de concert. Pa baby "

"@Amber12- Pa Harry, succes."

 *@Harry_Styles s-a deconectat. *

Heii , mda m-am grabit si am vrut sa pun capitolul nou, voi incerca sa postez zilnic, am nevoie de parerile voastre. Aaa cam cate conversatii ati vrea sa fie? Astept raspunsul.

N-am corectat capitolul asa ca scuzati-ma daca am vreo greseala.

Love ya'

Secret behind TwitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum