Conversatia 13

281 25 13
                                    

*@Amber 12 s-a conectat*

"@Harry_Styles- Buna Amber, de ce n-ai mai dat niciun semn de viata? Sunt doua zile de cand nu am mai vorbit :'( "

"@Amber12- Imi pare rau love, am fost doarte ocupata cu scoala si cu alte chestii, omg astazi plecati nu? Doamne nu mai am rabdare <3"

"@Harry_Styles- Oh da, in legatura cu asta, a aparut o problema si nu mai putem veni..."

"@Amber12- Deci nu mai puteti veni azi, atunci cand veti veni?"

"@Harry_Styles- Nu Amber, nu intelegi, nu mai venim deloc :3"

"@Amber12- Dar, de ce? Ce s-a intamplat?"

"@Harry_Styles- S-a intamplat ca nu mai vreau sa te vad, sa aud de tine, o iubesc pe Selena, da, Selena Gomez asa ca, uita de mine, te pup, pe viitor nu mai avea incredere in oricine."

"@Amber12- Dar..."
*@Harry_Styles s-a deconectat*
Heihei, scuzati-mi absenta, stiu ca n-am mai postat de mult, dar am avut cateva probleme, meah lipsa de timp, am aflat ca am talentul de a-mi rupe picioarele...mda... :))
Okay da, hai aruncati cu rosii stricate in mine ca l-am facut scurt si ca lucrurile dintre ei nu mai merg, dar am motive. Am facut capitolul asta mai scurt pentru ca e ultima conversatie so, urmeaza capitolele cu naratiune...okay am scris destul...
Urmatorul capitol nu stiu cand il pun dar omg nu mai am rabdare abia astept sa vad ce fata faceti :))
Scuzati-mi eventualele greseli ♡
Ly all ♥

Secret behind TwitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum