Cititi neaparat ce am scris la sfarsit...vreau sa stiu daca continui sau nu.!!!
*@Harry_Styles s-a conectat*
" @Harry_Styles- Heii iubire. "
"@Amber12-Heii Haroldică :* "
"@Harry_Styles- Haroldică? :)) "
"@Amber12- Pai nu ești tu Haroldică al meu?
"@Harry_Styles- Amber, draga mea, ai pațit ceva ?"
"@Amber12- Nu iubire, ce sa pățesc?"
"@Harry_Styles- Te porți ciudat :)) "
"@Amber12-Ciudat ăăă? Iti arat eu ciudat . "
"@Harry_Styles- Mai asteapta si tu pana ne vedem. "
"@Amber12- Pot incepe de-acum sa te pedepsesc ...muahahaha :))) "
"@Harry_Styles- S-o vedem și pe asta, n-ai nicio șansa :))"
"@Amber12- Zici tu?"
"@Harry_Styles- Sunt sigur ;) "
"@Amber12- Bine pai Harold uita de mine, nu mai ai ce vorbi cu mine sa nu ma mai cauti. "
"@Harry_Styles- Stai ce?! "
"@Harry_Styles- Amber..."
"@Harry_Styles- Amber raspunde ! "
"@Amber12- Vezi ca pot sa te pedepsesc ? :)) "
"@Harry_Styles- Sa nu mai faci asta niciodata! Acum serios, ce-ai patit? "
"@Amber12- Sunt doar nerabdatoare sa ne vedem ."
"@Harry_Styles- Aww iubito, si eu...ahh ca sa stii azi am inregistrat o melodie noua."
"@Amber12- Serios? Si cum a fost? Cum se numeste."
"@Harry_Styles- Little things....cu fiecare vers pe care-l spuneam eu sau baietii ma gandeam din ce in ce mai mult la tine."
"@Amber12-Awww Harry, esti atat de dulceee ."
"@Harry_Styles- Stiu, stiu :)) da chiar, tie cum ti-a mers cu inregistratul? "
"@Amber12- Pai incepusem sa inregistrez dar i s-a facut rau tipului de la sunet si s-a anulat...mai am de asteptat pana sa inregistrez piesa...:'( "
"@Harry_Styles- Lasa ca discutam noi acasa... probabil vineri vom ajunge acolo, te rog nu inregistra nimic pana venim noi."
"@Amber12- Dar, de ce? "
@Harry_Styles- Discutam acasa Amber...am rezolvat ceva pentru cariera ta dupa ce am vorbit aseara la telefon si te-am auzit cantand. "
"@Amber12- Dar Harry... nu trebuia. "
"@Harry_Styles- Ba da, trebuia Amber...macar acum asculta-ma si pe mine. "
"@Amber12- Of bine Harry, fac cum vrei tu."
"@Harry_Styles- Ok iubire, acum eu am ceva de rezolvat...vorbim mai tarziu? "
"@Amber12- Da, sigur... TE IUBESC HARRY
"@Harry_Styles- Si eu te iubesc mult de tot...pa iubire."
"@Amber12- Pa Harry, ai grija. "
Heii ! Ok, deci am venit cu noul capitol care sper sa va placa desi dupa parerea mea este super plictisitor. Deci am doua intrebari:
1) Ce credeti ca a "rezolvat" Harry pentru Amber?
2)STERG POVESTEA ? VAD CA NU O MAI CITITI MULTI, COMRNTARII NU DATI CEI CE O CITITI...PAI DACA NU CITITI CE ROST ARE SA O CONTINUI? NU STIU ZIC SI EU.
Vreau neaparat sa-mi spuneti daca o sterg sau nu...am nevoie de parerile voastre....
Daca continui povestea sa stiti ca voi posta mai rar pentru ca incepe scoala... astept pareri si sa-mi raspundeti la intrebari...
Scuzati-mi greselile, sunt in masina si acum scriu si va imaginati si voi cum e sa scrii trecand prin gropile din Romania nu? :))Kisses from Criss