Capitolul 3

270 17 2
                                    

"Ai auzit bine Amber, sa nu aud impotriviri."

"Dar...vreau doar sa stiu de ce."

"Pentru ca vei suferi, nu conteaza mai mult, acum du-te si imbraca-te, intr-o ora trebuie sa fim la studio." Spune Louis plecand.
Am dat de dracu.

Okay deci eu trebuie sa-i si spun lui Harry, sa si pun punct relatiei? Oh sa fie clar ca nu voi face asta. Vom continua fara sa stie Louis duh.

In jumatate de ora am fost gata imbracata, am ales o rochita neagra de piele, pana deasupra genunchilor, cu niste botine tot negre, machiaj format din rimel, tus si ruj rosu, iar parul l-am facut cu ondulatorul, niste bucle lejere.

Nu inteleg de ce trebuie sa merg cu ei, adica fetele nu merg, nici Sophia, oh stai, unicornii stau acasa. Nici eu n-as iesi in oras daca as arata ca ea, adica dupa ce ca e o strambatura, *sorry n-am nimic personal cu Sophia* are si parul curcubeu si un corn in frunte.

***

Studioul era imens, era o incapere cat patru camere precum camera Gemmei, si credeti-ma, nu este un mica.

Peretii erau rosii si pe unul din ei erau numai poze cu baietii de prin turnee, vacante, de peste tot. 

****

"Huh, cred ca a fost cea mai obositoare zi din viata mea." Spun aruncandu-ma pe canapea. 

"O sa te obisnuiesti tu..." Spune Niall aducand doua cani cu ciocolata calda.

Ceilalti au mai ramas putin la studio sa vorbeasca nu stiu ce lucruri importante cu nu stiu cine. Astazi am inregistrat o piesa, adevarul e ca suna bestial, dar este atat de obositor, inainte nu intelegeam de ce se plangeau mereu ca sunt obositi, eh, acum lucrurile s-au schimbat. 

"Ce vrei sa spui cu asta, blondule?" Spun uitandu-ma intrebator la el.

"Blondule? Tocmai mi-ai spus blondule? Oh vei regreta asta." Spune mancaciosul lasand canile pe masa si incepand sa ma gadile, ups, imi stie punctul sensibil. 

"Ni-Niall g-gata nu m-mai pot sa r-respir!" Spun printre rasete. Va fi asa interesant sa stau cu ei. 

Trei pungi de popcorn si sapte episoade de The vampire diares mai tarziu, am fost trezita de tipetele celor patru maimutori. 

"Am ajun-...aww." I-am putut auzi si am deschis ochii. 

Stateam cu capul pe umarul lui Niall, el inca infulecand popcorn.

"Dumnezeule, nu va mai holbati! N-ati mai vazut vedete?" Ma rastesc la ei.

"Oh pai stii tu inca nu esti vedeta...adica, uhm, am zis prea multe." Se balbaie Zayn.

"Hm lasati-ma sa dorm." Spun asezanduma iar in pozitia initiala.

"Oh nu, nu pe Niall, hai sus." Spune Harry luandu-ma in brate, pe mine bufnind-ma rasul cand am vazut gelozia din ochii lui.

"I-am aruncat o privire cu coltul ochiului lui Louis, astfel incat am putut vedea un Louis enervat la culme.

***

"Harry, uhm, trebuie sa vorbim." Ii spun cretului asezandu-a pe pat.

"Te ascult." Spune asezandu-si capul pe picioarele mele.

"Stii, Louis nu e de acord cu relatia noastra si, cred ca ar fi mai bine sa ne despartim."

"Poftim?!"

"Stai, lasa-ma sa termin, cred ca ar fi mai bine sa creada el ca ne-am despartit, astfel incat noi, ei bine, sa putem avea o relatie ascunsa."

"Asta suna distractiv, o facem!" Spune batand palma cu mine.

***

"Esti asa un idiot Harry, nu stiu ce am putut vedea la tine, noroc ca ai carliontii aia care sa tina locul creierului de care duci lipsa." Tip la el facandu-i cu ochiul. Planul nostru e de a ne certa in fata celorlalti si de a ne desparti.

"Uhm, multumesc?" Zice printre dinti.

"Exact ce ziceam, esti atat de prost incat pun pariu ca daca ai face un test IQ, ti-ar da cu minus."

"Ce e cu galagia asta? Imi faceam somnul de frumusete!" Tipa Sophia la noi.

"Tu sa taci!" Tipam la ea.

"Harry, ne despartim!" Tip trantind usa si plecand spre...ei bine cred ca o cafenea, sper ca a iesit bine.
Omorati-ma, capitol scurt, foaaarte scurt, n-am mai postat de vreo luna...scuze.
Nu atiu cand voi posta pwp.

Secret behind TwitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum