Perspectiva autorului
In timp ce Amber era tarata intr-un vechi depozit de catre misteriosii barbati, baietii o cautau disperati. Dupa ce Niall nu a gasit-o, a apelat la baieti anuntandu-i ca pur si simplu Amber nu e de gasit si ca are telefonul inchis.
"Trezeste-te, tarfa!" Unul dintre barbati striga la Amber aceasta tresarind. Se uita speriata la cei trei barbati de langa ea se smuceste incercand a scapa, cand vede ca nu reuseste il scuipa pe fata. Isi primeste o palma zdravana datorita faptelor sale apoi incepe a plange.
Trei palme si o ora mai tarziu Amber era mai speriata decat a fost vreodata, desi nu dadea senzatia asta. Ea doar statea si privea in gol, tot ce mai putea sa faca era sa spere, sa spere ca cineva o va salva de aici, de cei trei barbati, dupa cum le intuise ea numarul, cei trei barbati care se pare ca o urasc. Zeci de intrebari ii tot strabat mintea, oare care e vina ei? Ce a facut ea? Cine sunt ei? Ce vor de la ea?
Imediat ce baietii au observat ca nu o pot gasi, au plecat spre politie, acum ea fiind data in urmarire. Nimic, nu era de gasit niciunde. Intre timp, Amber isi pierduse ultima picatura de speranta, timpul trecea iar ea tot ce voia era ca efectiv pamantul sa o inghita. Nu stia unde e, nu stia cat timp a trecut de la rapire, nu stia nimic, ea doar se gandea ca aici ii este sfarsitul.
Unul dintre barbati se apropie usor de ea, asezandu-si palma mare pe al sau spate.
" Nu te-am putut avea atunci, pot acum. " ii spoteste barbatul respectiv la ureche incepand a-i saruta gatul.
Putea recunoaste vocea asta oriunde. Nu s-ar putea insela cand era vorba de el, nu avea cum.
„K-Kyle?" Se balbaie soptind.
„Buna si tie papusa, nu ne-am mai vazut de mult. " spune acesta cu un ranjet imens pe fata. „Stii, nu te-ai schimbat prea mult de la ultima noastra intalnire, ai ramas la fel de credula." continute acesta privind-o intens pe Amber, apoi dezlegandu-i esarfa legata la ochi.
„Ei bine nici tu nu prea te-ai schimbat, ai ramas tot un nemernic!" Sopteste aceasta cu dezgust, provocandu-i o stare de amuzament lui Kyle.
Perspectiva lui Amber
Nu stiam de unde aparuse acest val de tupeu, ei bine adevarul e ca de cand stau cu baietii m-am schimbat, daca era sa fiu ca inainte in momentul asta mai mult ca sigur plangeam si tremuram fara oprire. Baietii, oh Dumnezeule baietii ce-or face? Oare sunt in regula, sper ca da.
Perspectiva lui Harry
"Domnule Tomlinson, ne pare rau, nu o putem gasi niciunde, sunteti de acord sa anulam cautarile?" Il intreaba cu calm politistul pe Louis.
"La naiba, nu! Cautati pana o gasiti!" Tipa acesta dand cu pumnul in masa din fata lui.
"Domnule Styles, poate cu dumneavoastra ma pot intelege."
"Nu vei face asta, vei continua cautarile, o veti gasi si mi-o veti aduce. Va fi bine, si daca nu mi-o gasiti scrieti-va testamentul. Drace, zi doar cati bani vrei, am destui incat sa-ti cumpar toata viata mizerabila." Tip la el ridicandu-ma de pe scaun.
"B-bine, vom face tot ce putem." Spune plecand rapid din camera.
Perspectiva autorului
Baietii erau ingrijorati, nu primeau nicio veste, nimic. Deveneau tot mai ingrijorati. Niall nu era nici el de gasit, plecase in urma cu doua ore spunand ca are ceva important de facut.
Acesta o cauta. In urma cu putin timp ii pusese un dispozitiv de urmarire in telefon pentru a o sti in siguranta. I-a depistat locatia si se deplasa intr-acolo.
Amber era speriata, Kyle a incercat sa o atinga iar ea l-a respins astfel, acum ea ramanand doar in sutienul sau negru. Kyle plimba cutitul pe pielea fina a lui Amber trasand taieturi in unele locuri. Aceasta era tot mai speriata, lacrimi ii curgeau pe obraji si se ruga de el s-o lase, o ranea, o ranea tare. Kyle a lasat cutitul si dibtr-o miscare i-a desfacut sutienul. L-a aruncat prin camera napustindu-se asupra sanilor ei. Usa se deschise iar Kyle se oprise uitandu-se in directia usii.
"La naiba cu tine, las-o acum!" Striga o voce cunoscuta pentru Amber.
"N-Niall?"
Banal stiu, scurt stiu, tarziu stiu, imi pare rau.
Perioada tezelor, tocmai mi-am rupt mana asa ca am facut un efort imens sa scriu capitolul asta cu stanga. Imi pare rau ca ati asteptat atat.
Vreau doar sa va multumesc ca-mi cititi povestea.
~Scuzati-ma daca sunt greseli.~
~Nu stiu cand voi posta iar~
*vreau sa stiu daca vreti sa se intample ceva anume mai departe sau nu*
Ly all