Conversatia 7

409 33 8
                                    

*@Amber12 s-a conectat*

"@Harry_Styles- Heii iubito, ce-ai patit aseara? "

"@Amber12- Iubito? Cine dracu' esti si ce vrei? "

"@Harry_Styles- Cum adica cine sunt? Amber ce-ai patit? Iubito ce s-a intamplat ?"

"@Amber12-Ah tu inca crezi ca-s Amber..aha "

"@Harry_Styles- Atunci cine esti? "

"@Amber12- Prost mai esti...iubitul ei, probabil ti-a spus multe despre mine."

"@Harry_Styles-Iubit? Eu sunt iubitul ei, cine esti ?! "

"@Amber12-Nu ca tu chiar esti prost, o cunosti de putin timp si tu mai stai si tocmai in Londra...crezic a se rezuma doar la tine, sa vorbeasca cu tine doar prin mesaje sau la telefon? Are nevoie de iubire adevarata, sa aiba cine s-o tina in brate cand ii e frig, sa o poti saruta, sa poata plange pe umarul tau, nu doar sa vorbiti prin mesaje.Cum poti avea incredere intr-o persoana pe care n-ai vazut-o niciodata? Cum poti crede niste lucruri de la o persoana pe care o cunosti de atat de putin timp? "

"@Harry_Styles-Nu-mi vine sa cred asta, unde-i Amber acum? "

"@Amber12-S-a dus pana la baie, n-o mai suna, nu-i mai trimite mesaje, las-o in pace sa fie fericita cu mine ! "

"@Harry_Styles- Iti pot sti macar numele? "

"@Amber12-David, de ce? "

"@Harry_Styles- Nu conteaza! "

"@Amber12- Cum zici tu... oricum n-o mai suna, uita de ea altfel vei avea de-a face cu mine"

"@Harry_Styles- Stii...mor de frica...ce poate sa-mi faca un nimic ca tine ? "

*@Amber12 s-a deconectat*

-----------------------

Heii ! Am venit cu un nou capitol pentru care am nevoie de pareri. Observam cateva "probleme in Paradis" nu? :)) Scuze ca n-am postat pana acum dar am fost la mare si n-am avut net acolo... Pai cred ca deja v-am obisnuit cu faptul ca vreau parere si ca deobicei, sper sa va placa. Desigur ca n-am corectat capitolul pentru ca, din nou...mi-a fost lene :)) asa ca sper ca greselile se iarta :))

Aaa si ce credeti despre David? Va place sau nu de el? * lol ce intrebare* :))

Vreau sa va mulumesc extrem de mult pentru faptul ca suntem pe locul 26 la Fictiune adolescenti, n-am fi reusit nimic fara voi. Va iubim mult de tot :*

Kisses from Criss :*

Secret behind TwitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum