Melbourne

903 94 21
                                    

LEVI:

První dny jsem se skoro nedostal z práce a lehal jsem totálně vyplivnutý do postele někdy v pozdě v noci. Hanji mě sice neustále otravovala, že se nesmím strhat a že zítra je taky den, ale pokud nemám práci dodělanou, nejsem spokojený.

Třetí den jsem byl ale hotov se vším brzy a řekl jsem si, že se projdu alespoň po okolí. Hanji chtěla jít mermomocí se mnou, ale utekl jsem jí jako malý kluk. Snad si chvilku ticha a klidu zasloužím. Celých posledních 14 dní mi lozí za prdelí, v práci jsme taky pořád spolu a překvapivě... je to moje sousedka. Jak mi to sdělila, myslel jsem, že se vyvrátím. Ale nakonec, je to logické, měl jsem to tušit. Jsou tam dva byty, oba byly prázdné, tak proč hledat jinde, že? Ale v koutku duše jsem doufal, že alespoň po práci budu mít klid. Na druhou stranu musím uznat, že bez ní bych toto stěhování a první dny v práci asi fakt nedal. Holt je to kamarádka, která vás nenechá ve štychu. Bohužel nikdy! A já potřebuji trochu klidu i pro sebe!

Po delší procházce v blízkém parku, jsem zapadl do útulné kavárničky.

Pohodlně jsem se usadil k velké prosklené zdi, která umožňovala výhled na ulici.

Jaké bylo mé překvapení, že zde měli mou oblíbenou značku Earl Greye! Tak tady budu chodit častěji – sám! Relaxovat! V podniku tlumeně hrála příjemná hudba a já se u šálku čaje konečně po dlouhé době úplně uvolnil a pozoroval lidi, jak korzují po ulici a skoro se začal usmívat. Teď poprvé jsem uznal, že to byl opravdu dobrý nápad. Jižní slunce, mořský vzduch, ano, to bylo to, co mi chybělo.

Přímo naproti kavárně bylo malé květinářství a i v něm byla velká výloha, která umožňovala pohled dovnitř.

Prohlížel jsem si naaranžované květiny a veliké palmy v květináčích, které byly vystaveny před obchodem. Uvnitř se činila květinářka, která měla pořád plné ruce práce, nyní však byla obrácená ke mně zády a mě – i na tu dálku zaujal její krásně vytvarovaný zadeček schovaný v upnutých džínách.

Zarazil jsem se. Cože? Od kdy já hledím ženským na zadek? Jsem přece gay, nikdy se mi holky nelíbily.

V tom se květinářka obrátila k zákazníkovi a podávala mu obrovskou kytici. Na pár sekund jsem uviděl jen její úsměv, než mi pohled na ni zakryl onen zákazník, který si již odnášel kytici a vycházel ze dveří. Jakmile se mi výhled opět otevřel, květinářka s úžasnou prdelkou a úsměvem, který jsem viděl jen pár sekund, ale skoro mě dostal do kolen, byla pryč.

Myšlenky mi zmateně pobíhaly hlavou. Je mi 32, jak to, že jsem si nikdy nevšiml, že mě mohou zaujmout i holky. A ještě takhle! Vždyť jsem jí ani pořádně neviděl do tváře a už tady vzdychám. Asi mi už šibe z dlouhodobého nedostatku sexu, no ano, to bude jistě ono!

Stále přilepený na okně jsem očima propaloval výlohu květinářství a čekal, kdy se objekt mého zájmu objeví opět na prodejně. Dlouho se nic nedělo a tak jsem se opět vnořil do svých myšlenek a vstřebával nově objevenou pravdu, že se mi líbí i holky.

Z přemítání mě vytrhl tlumený zvuk zvonečku, který se rozezněl nade dveřmi květinářství. Dovnitř vešel muž a já se opět plně soustředil na osůbku, která se jistě vynoří někde z útrob obchodu, aby obsloužila svého zákazníka.

Bohužel pohled na ni mi zakryla velká palma, stojící před obchodem. Má zvědavost už dosahovala vrcholu, a když jsem viděl, že zákazník odchází s pugetem a květinářka opět zmizela, rozhodl jsem se, že si jednoduše půjdu koupit kytku. Stejně potřebuji nějak oživit svůj nový byt.

Zaplatil jsem a tlukoucím srdcem přešel cestu. Zvoneček opět zacinkal a já čekal až se dívka, která mi rozbušila mé chladné srdce, ukáže.

SLUNEČNICE✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat