Стивън се намираше в някакво летящо превозно средство, запътило се към неизвестна дестинация. Той беше някакъв учен или поне така изглеждаше. Мислеше си, че сънува, но се виждаше от страни, сякаш гледа филм и е един от актьорите. Не можеше да се помръдне, не можеше да разбера какво прави, просто наблюдаваше. Облечен беше с костюм, а върху него с бяла престилка. Имаше значка, на която пишеше „Корпорация ВИТА, глава на R&D департамент, д-р Адъм".
До него стоеше мъжа който му се присъни в базата Полета на Икар, онзи с дългата черна коса, вързана на опашка. Детектива осъзна че сънува.
Сградите отвън превозното средство изглеждаха странно високи и имаха заострени върхове. Повърхността им беше гладка и приличаше на нещо средно между метал и стъкло.
Стотици други летящи устройства осейваха светлото обедно небе.
- Какъв е поводът да пътуваш с мен Кейн, обикновено използваш частен аеромобил? – Попита този, който приличаше на Стивън.
- Трябва ли ми повод да се срещна с най-добрият ми приятел? – Отвърна другият. Гласът му звучеше едновременно дълбок и висок.
- О, колко си великодушен! – Каза саркастично Адъм.
- Добре де, задник, имам повод! Исках да ти съобщя голямата новина лично – той направи драматична пауза, преди да продължи. – Направиха ме член на борда на директорите във Вита!
- Честито! – Отвърна доктора. – Радвам се за теб. Работи дълго и усилено за това, заслужаваш го.
- Така е. Обаче и ти трябва да си част от него! – Каза решително Кейн.
- Благодаря за мисълта, но знаеш, че не ме бива особено в политиката и подобни глупости. Ти ще се справиш по-добре от мен в борда, моето място е в някоя лаборатория.
- Може и така да е, но без нас двамата, Вита нямаше да съществува! – Той въздъхна дълбоко. – Поне сега ще имаш човек който да ти помага с политиците. Като говорим за това, ще опитам да ги навия да спонсорират „специалния" ти проект.
- Винаги те е бивало с думите, но ако успееш да ги убедиш да го направят, ще те призная за крал на реториката – двамата се засмяха.
Аеромобилът остави Кейн в някакъв огромен град излетя отново.
Стивън не видя пътуването, вместо това сънят се измени и го отведе директно в дестинацията, към която доктора пътуваше.
ESTÁS LEYENDO
Утопия: Градът в небесата
Ciencia FicciónДетектив Стивън Скот получава мистериозно писмо, носещо улика за серийния убиец, отнел живота на съпругата му, което ще го отведе до невероятния град в небесата - "Вавилон". Там той ще се натъкне на мистериозната и красива жена, обитаваща сънищата м...