Dening: Atika Mardiana (09)
Ing siji wektu, ana sakpasang pasangan sing wis nikah oleh telung taun an lebih. Pasangan iku jenenge Dimas lan Risa, nanging durung oleh momongan. Saking kepingin e banget nduweni anak, sak bojo maeng bolak balik perikso nang dokter sakben seminggu sepisan. Sanadyan sak bojo kuwi wis nduweni omah sing mewah banget, nanging sak bendinane kahuripane wong loro mau durung krasa lengkap tanpa kehadirane anak siji pun iku. Ing mburine omah e sak bojo iku ana cendela cilik sing ngadhep nang arah taman sing endah lan apik, sing katutup tembok gedhe lan ora ana uwong siji pun sing wani mlebu ing njero kebun sing endah iku, amarga sing duwe taman iku mau yaiku si penyihir. Penyihir iku diwedeni marang uwong-uwong sing tinggal ing daerah sekitar desa iku, amarga penyihir iku mau nduweni kekuatan, utawa ilmu sihir lan nduweni sifat jahat.
Sakwise pirang dina, nalika Risa ngadhek ing cendela lan ndelok nang arah taman, dheweke ndelok hamparan taman sing akeh karo tanduran kembang tulip werna abang sing katon endah lan nduweni werna abang sing merona lek di delok tekan adohan, saengga Risa kepingin nemen kanggo njupuk kembang tulip abang iku. Sakwise oleh telung minggu an, amarga kecewa lan dheweke ero lek gak iso njupuk dewe kembang tulip abang iku. Risa dadi pucet, lemes, lesu lan ngalami loro sampek rong minggu terus terusan. Nalika iku Dimas dadi nesu lan takon marang bojone
Dimas : "Ana apa bojoku, kok sampeyan sampek loro kaya ngene?"
Risa : " Yen mung aku bisa ngentokake (njupuk) kembang tulip abang iku tekan taman sing endah ing sebelah omah kita, aku pasti bakal seneng"
Dimas : " ....(mikir) ???? lan ndelok taman sing endah tekan cendela cilik sing ana ing sebelahe omahe dheweke. Tenang wae,, sak cepete aku bakal njupuk kembang tulip abang iku kanggo sampeyan ."
Risa : " (kaget) Lhoooooooooo sing tenanan?????? Ing taman iku ana penyihir sing jahat, sampeyan bakal susah njupuk kembang tulip abang iku.
Dimas " Lek iku wae masalah gampang kok, sampeyan sing tenang wae yo, lan dungakno aku, supaya bisa njupuk kembang tulip abang iku karo gampang."
Risa: " iyo wes.. aku bakal ndungakno kok."
Dimas : " iyoh.."
Risa : " Aja lali sing ngati-ngati yo lek njupuk kembang tulip abang, amarga lek seumpama penyihir iku ero pasti sampeyan bakal diamuki banget karo penyihir iku.
Dimas : " iyoh, aku pasti bakal ati-ati kok."
Risa : " iyoh wes "
Dimas sing cinta marang Risa bakal ngelakoni apa wae kanggo ngentokake kembang tulip abang singa na ing taman endah iku, demi ndelok bojone seneng. Dimas mbatin " apa wae sing tak alami mengko, aku kudu nggowokake kembang tulip abang kanggo bojoku". Nalika pas wes bengi, dimas menek ing tembok taman, banjur cepet-cepet dheweke njupuk kembang tulip abang iku lan digowo menyang bojone. Sakmarine iku dimas wes totok ing omahe, atine Risa seneng banget amarga dheweke bisa nyekel kembang tulip abang, saengga Risa njaluk dimas kanggo nggowokake telu kembang tulip abang maneh. Isuk- isuk risa langsung ngomong nang dimas.
Risa : " aku pengen nduwe kembang tulip abang iki maneh, sampek ana telu kembang iki maneh, ora popo ta aku njaluk tulung maneh marang sampeyan?
Dimas : " yo ora popo. Demi nyenengno atine bojoku iki..apa sing enggak se. hehehehehehe...."
Risa : " sampeyan iki bisa banget yo lek ngomong (nggombal) marang aku.
Dimas : "hehehehehehehe..."(ngguyu)
Risa : " yowes lah.."
Dimas : " hhhmmmm.... iyo wes mengko bengi aku arep nang taman iku maneh njupuk kembang tulip abang iku.
KAMU SEDANG MEMBACA
antologi cerkak-;
Short Storykumpulan cerkak bahasa jawa kelas x i i - i b b [ 2 0 1 8 ]