Buku Kepaten

459 3 0
                                    

Dening: Elach (13)

Yoga sawong murid genius sing ora sengaja nemokake 'Buku Kepaten' sing ceblok menyang donya manungsa sing diduweni dewa kematian. Dewa kematian sing nduweni buku iku jenenge Ryo. Buku iku buku sing nduweni kuasa kanggo mateni wong sing jenenge ditulis ing buku kasebut. Amarga buku kasebut saiki diduweni Yoga, mula dheweke sing bisa ngelakoni kuwi. Saben jeneng ditulis ing buku kasebut ing wektu 40 detik wong bakal mati kena serangan jantung.

Yoga rumangsa jeleh karo kahanan donya sing kebak tumindak ala lan dheweke nduweni ambisi kanggo nggawe donya anyar sing dipenuhi wong sing bagus. Sawise nduweni buku kasebut, dheweke wiwit nindak tujuane, yaiku mateni wong sing tumindak ala. Dheweke nggawe polisi curiga, Yoga iki dikenal kanthi jeneng Kirun. Kirun, sing terus mateni para kriminal, nggawe pulisi mikir yen tumindak mau minangka tindak pidana sanajan dheweke duwe tujuan apik kanggo ngilangi tumindak ala ing donya iki.

Tekane L

Kanggo nemokake sapa kuwi Kirun, polisi njaluk bantuan L. L minangka detektif sing kondhang nanging pawonge ora tau ditepungi. Bisa dikira L kuwi detektif fiktif amarga dheweke ora tau nuduhake sapa dheweke lan saben ngatasi kasus mung swarane wae. Sanajan mangkono, L ora bisa diragukan. Liwat siaran ing televisi nasional L ngucapake: "Kirun, sapa wae kowe, ngendi wae kowe. Aku bakal nemokake kowe, kowe ora bakal bisa nyleweng saka aku. Aku bakal ngukum kowe! " Kirun ngendhika yen L ngalangi banget lan ngganggu tujuane kanggo nggawe donya anyar lan Kirun pengin mateni L.

Kirun nglawan L

Sakwise L nyelidiki Kirun, L mbentuk tim. Tim iki minangka tim investigasi cilik sing dumadi saka 6 wong, yaiku, Mail, Jaka, Ade, Sugik, Wawan, lan Agung. Mail iku bapake Yoga utawa Kirun. Dadi Kirun bisa gampang goleki informasi babagan jeneng para penjahat sing bakal dipateni dening ngakses komputer bapakne. Sawise ngumpulake bukti, L ngira Kirun duwe hubungan karo polisi amarga Kirun bisa nemokake jeneng kriminal kanthi gampang tanpa diberitakake ing televisi utawa berita.

L ngumpulake kabeh data anggota polisi lan dheweke nduga yen pelakune anak saka kepala polisi, Yoga.

"Oleh ta yen yugane sampeyan tak awasi? Aku pengin masang CCTV ing omahmu, "ujare L meyang kepala polisi, yaiku Mail.

"Mesthine, nanging janji aja nglarani anakku." Mail tegas njawab.

Nanging amarga Yoga wong sing pinter, dheweke cepet ngerti yen dheweke diawasi. Dadi dheweke bisa tumindak kaya biasane lan dheweke kaya ora ngerti.

Perang antarane L lan Kirun menarik amarga wong loro duwe kecerdasan sing beda karo wong liyane. Kirun utawa Yoga minangka siswa paling pinter ing wilayah kasebut lan L minangka detektif sing misuwur sing ora tau gagal ngatasi kasus. Kemampuan panalaran kalorone ing analisa lan ngatasi masalah ndhuwur rata-rata saengga perang luwih cenderung kanggo strategi.

Sanalika L ngawasi Yoga, L ora nemokake bukti sing kuat yen Yoga iku Kirun amarga Yoga kaya ora ngerti apa-apa. Nalika Yoga diawasi, Yoga terus nglaksanakake peran minangka Kirun, yaiku mateni para penjahat. Yoga ati-ati banget supaya ora katon yen dheweke iku Kirun. Iku ndadekake L bingung amarga L tansah ngawasi Yoga nanging sing mateni kriminal isih ana.

Katone L

Sanajan L ora nduwe bukti, dheweke isih nyangka Yoga iku Kirun. Nalika Yoga lulus lan nerusake pendhidhikan, L uga mutusake kanggo mlebu universitas sing padha karo Yoga kanggo nyedhaki Yoga lan nemokake informasi babagan Kirun lan mbuktekake yen Yoga iku Kirun. Sawise ujian siswa anyar rampung, Yoga lan L nduweni biji paling dhuwur lan dadi siswa paling apik. Nalika ing kampus L ora nganggo jeneng asline, jeneng L ing universitas iku Bagus.

Nalika L lunnguhh jejere Yoga, Bagus ngaku yen dheweke iku L. L lan Yoga mulai omong-omongan.

"Aku L."

antologi cerkak-;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang