Misteri Sihir

424 1 0
                                    

Dening: Rakhmawati (25)

Di pucuk jalan samudra terdapat sebuah negri yang bernama Neverland yang di pimpin oleh Raja graha sambada .Negri Neverland ini sangat mengabdi pada sihir, karena mereka merasa sangat membutuhkan sebuah sihir untuk kehidupannya.

ning sihir dinegri iki isih dikuwasani saka anak sang raja yaiku pangeran froy. Pangeran froy iki yaiku anak pambarep sang raja sing angkuh banget lan sombong dhuwur apa sing dheweke duweni wektu iki diimbuh dheweke nduweni sihir sing bisa mengubah bentuk,rupa,nasib lan liya dadine.

sok sok uga pangeran froy nggunakne sihirnya kanggo mengelabuhi rakyat nya,karena ora ana meneh wong dinegri iki sing nduweni sihir kajaba awake. ning sang raja ora meruhi yen anak pambarepe ora nggunakne kekuwatane karo bijak.

Disisi liya uripa keluarga sing sing sederhana banget ning keluarga iki sanuli mensyukuri apa punkeadaan utawa kondisi keluarga dekne kabeh. Keluarga iki awak saka sawong bapak sing nduwe jeneng bapak Mada lan bojone yaiku Sandari. dekne kabeh nduweni sawong putra sing nduwe jeneng Ben

Dina sabanjure, putrane Sang Prabu, Pangeran Froy ditugasake dening raja kanggo ngunjungi wilayah kraton kanggo mbantu wong-wong sing ana ing kesusahan. Pangeran Froy langsung nurut perintah bapakne. Nanging ora kaya sing diarepake. Nalika dhèwèké mlayu, dhèwèké ditekani déning nenek sing umuré sangang puluh taun, dhèwèké gawa kucing wulu emas. Nanging kucing iki rodok warang.

Nenek kuwi anyak berkata."Oh pangeran froy tulunga hamba, tulung bantu rakyatmu iki pangeran hamba mbutuhake banget sihirmu". (tembung sangnenek celathu karo lemah lan sethithik gemetar)

"enak wae kok celathu mangkono nangku, nyate apa sing kok keluhkan dadine kok mbutuhake sihirku lan ngalangi dalanku?" (tembung pangeran froy karo ngalungguhan endhase)

"tulung pangeran kucing kedemenan hamba iki radha kurang sehat, isakah kowe marekake nya?"(kata mbah karo rai lesuh)

ora suwe banjur pangeran froy nduweni ide kanggo nggunakne si mbah tuwa iki, karo syarat syaratnya.

"aku arep ngewangi kowe " (tembung pangeran karo rai songongnya)

"Syukurlah pangeran arep ngewangi " (tembung mbah putri karo menghembus ambekan)

Sang pangeran ngendhegake sela-sela pacelathon mbah putri tuwa iki.

"Eitss, aku arep ngewangi kowe kanggo marekake kucing sing menjijikan iki ning karo siji syarat" (tembung sang pangeran karo suwara atos)

Sang pangeran ngalungguhan siji tangan tane sing nampak nunjukake menawa kuwi yaiku sihir sing dheweke duweni.

"apa syarat kuwi pangeran?" (tembung mbah karo lemahnya)

" kowe kudu nyerahno hartamu nang aku arep marekake kucingalamu itu tak sembuhake?"(kata pangeran karo ngono menantang).

"Hamba ora nduwe banda pangeran, hamba mung urip sebatangkara ora nduwe banda lan omah pangan wae rudatin pangeran"(kata sang mbah putri karo rai sedhihe)

" Yaa kuwi urusanmu !! sing penting kok membayarku anyar dakwenehna sihir ajaibku iki .yen kok ora arep , ya wis aja alangi dalanku " (tembung sang pangeran karo suwara lentang)

"minggir-minggir" (tembung pangeran karo njupuk alih dalan sing dialangi mbah kakung tuwa kesebut)

amarga perdebatan kuwi pangeran froy anyak nesu lan ora sengaja menyenggol sang mbah putri nganti tiba. ning sanajan sang pangeran ndeleng mbah putri tiba dudune ngewangi nyalah mengabaikannya.

ning sacara ora sengaja kedaden kesebut didelok saka ben saat ben mulih saka alas. Ben kaget banget karo tingkah laku pangeran froy sing beda pas ana sang raja lan ora. diadhepan raja pangeran froy kedelok dermawan banget, tegas, lan bijaksana. ning ping ora iki ora yok-apa sing dheweke delok wayah kuwi. ora suwe banjur si ben menghampiri mbah kakung kesebut lan ngewangine . dheweke pengen mestekne apa sing kedadean sabenere.

antologi cerkak-;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang