Dulinan Pedang-Pedangan Online

702 3 1
                                    

Dening: Ariq Noval Irvansyah (07)

Sawijining dina karo metune virtual game sing jengene Dulinan Pedang-Pedangan Online (6 Juni 2022). ID pemain sing jeneng asline Kayuto yaiku dadi 'Kartolo', lan ID pemain sing jeneng asline Yukna pada kara jeneng asline yaiku 'Yukna'. Awal mula metune, DPPO diubah saka penemune yaiku Kebaya Kaiko. Game DPPO diubah dadi game kematian, amarga ora ana menu logout. Sehingga, salah sjine cara supaya player isa mbalik nang dunya nyata yaiku kara marina game tersebut. Tapine, lek player pingin tetep urip, player kudu tetep urip ndek njera game sampe game tamat. Amarga, lek player mati ndek njera game, ndek dunya nyata pisan mati. Misi game DPPO iku ngebukak kabeh lantai sing jumlahe 100. Sakben lawang menyang lantai selanjute dijaga kara bos, ambek lek ngene player kudu ngalahna sakben bos. Peserta game DPPO jumlahe 10.000 uwang, tapi pada akhire game sing isa urip mek 7918 wang, lan sisane dinyatakna mati. Game DPPO rampung pada tanggal 7 November 2024.

Pas ndek dunya game DPPO, Kartolo oleh akeh julukan, kayak beater (beta tester lan cheater) lan black swordman(pedan ireng). Kartolo iku pahlawan ing game DPPO, amarga Kartolo sing berhasil nyelesaino game. Level lan skill Kartolo dek nduwur rata-rata, lan bisa dianggep paling kuat diantarane kabeh player. Kartolo ngolehna skill unik sing jarang banget dinduweni, yaiku skill aliran pedang lara (dua pedang), pedang ireng lan pedang putih. Nanging ing njerone game, Yukna dijuluki dadi Flash, amarga level kecepatane sing duwur luwe teka Kartolo. Ora kayak Kartolo sing pemain solo, Yukna gabung ndek guild (serikat) Darah lan posisine yaiku wakil kapten. Guild iku dinyatakna guild paling kuat. Yukna pisan nduweni skill masak lan deweke sering nggawekna panganan gawe Kartolo. Minangka amarga kemampuan kasebut, Kartolo nyenengi Yukna. Ndek dunya nyata, Yukna umure setaon luwi tua ketimbang Kartolo. Masia ngunu, amarga kekuatan sing duweni, ora heran seumpama akeh wang wedok sing nyenengi Kartolo. Dadi, isa dianggep deweke dikelilingi akeh wedokan. Tapi, duduk berarti Kartolo iku playboy.

Pertemuan pertama Kartolo lan Yukna.

Pertemuan pertama Kartolo lan Yukna kedadeyan pas diadakna rapat kanggo ngalahna bos lantai siji. Kartolo ngajak Yukna nang party (kelompok). Karo bantuan para player liyane, Kartolo berhasil ngalahno bos lantai siji. Sawise kejadian iku, Kartolo lan Yukna pisah nang petualangan dewe-dewe. Pertemuan sak marine kedadeyan pas para player barisan ngarep ngadakno pertemuan kanggo mbahas strategi ngalahno bos lantai 57, mesti ndek kana ana Yukna sing mimpin rapat lan Kartolo. Sayang banget, Kartolo lan Yukna sering beda pendapat.

Kartolo sing kaget titik ndelok Yukna melok turu.

Pirang-pirang dina sawise rapat, Yukna ndelok Kartolo sing keturan ndek padang rumput. Yukna ora ngerti karo sikap santene Kartolo ndek game kematian iki. Kartolo ngomong jare saiki Kartolo lan Yukna tinggal ndek DPPO duduk ndek dunya nyata. Pelan-pelan Yukna mulai paham jalan pikirane Kartolo. Yukna melu turu lan tangi ing sore. Kanggo kepetingan mbalas budi amarga Kartolo wis njaga sak wektu turu, Yukna ntraktir Kartolo. Sawise mangan, Kartolo lan Yukna nemukna masalah yaiku kasus pembunuhan ing zona aman. Secara teknis iki mustahil. Arek-arek iku pada sepakat kerja sama gawe ngatasi misteri iku. Menene iku, Yukna ngekekno sandwich gawenane kanggo Kartolo ing sela-sela wektu arek-arek iku ndiskusino kasus. Ternyata sandwich iku wis disiapkno Yukna. Dadi, menurutku ing kene Yukna mulai seneng nang Kartolo. Yukna pisan sing pertama kali nyenengi Kartolo.

Kartolo lan Yukna pas ndiskusikno kasus.

Sawise kejadian kasebut, arek-arek iku sering bareng-bareng. Sawijing dina, Kartolo ngolehna bahan panganan golongan S (langka nemen), deweke kerepotan nggoleki uwang sing masakna gawe deweke. Kayak takdir, deweke ketemu Yukna. Yukna gelem masakna iku karo syarat deweke oleh setengahe. Amarga ing omah Kartolo ora ana alat ingkanggo masak, Yukna mutusna kanggo masak ing omahe ae, yaiku ing lantai 61 (Selmburg). Iki yaiku pertama kaline Kartolo berkunjung nang omahe Yukna.

antologi cerkak-;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang