Multimedia: ArasSabah alarmın sesiyle kendimi uyandırmaya çalışırken farkettim bugün okulun ilk günü olduğunu. Uykusuzluktan baya bi huysuz olarak uyandığım doğrudur.
Saate baktığımda 6.30 olduğunu gördüm. Kendi kendime 12 saattir uyuyorum hala ne uykusuzluğu diye düşünmedim değil.
Tamamen uyanınca gayret gösterip, yataktan attım bedenimi.
İlk yaptığım şey duşa girmek oldu.
Okulun ilk günü diye kıyafetimi dış görünüşüme felan çok özendiğim söylenemez. Normal kendi kıyafetlerimden bi kaç parça seçip ne giyeceğime karar verdim.
İp askılı beyaz bir bluz giyip mini bir etekle kombinledim.
Alya'nın giydiği kıyafet👆
Saçlarımı kurutup havalandırdım. Hafif bir makyajla tamamen işim bitince, aşağı inip annemlere öpücük kondurup dışarı çıktım.
Ekinlere gitmek için yola koyuldum. Zaten 5 dakikalık mesafemiz vardı. Arabaya ihtiyaç duymadım.
Başıma çok keskin bir ağrı girdiği gibi durdum. Gözlerimi kapattım.
Başım dönüyor, düşecekmişim hissi veriyordu.
Bir kaç dakika daha böyle durduktan sonra aniden gitti. Başımın böyle bir şey yapması beni şaşırtsa da devam ettim.
Ani hareketimin üzerine bi çocukla çarpışmam bir oldu. Sayesinde yere yapışmamıştım ama pek taktığım söylenemezdi.
Yanından çekip gidecekken kolumu tutup çok bilmişlikle "Önemli değil." Dedi.
Sırıtmıştı.
"Teşekkür ederim." dedikten sonra yüzüme bile bakmamıştı kendine ne sanıyordu bu salak?!
Dünyanın en yakışıklı erkeği felan mı içimden ona saydırmıştım.
Ekini arayıp onu evinin yakınlarında bir yerde beklediğimi söyledim.
Okulun başlamasına daha yarım saat vardı. Niye bu kadar erken gidiyorsak.
İşte Ekin ve mükemmel hayalleri. Okulun ilk günü birine aşık olucağını felan sanıyordu.
Çok saçma.
İlk görüşte aşk ne yahu?!
Zamanla huyları hoşuna gider hoşlanmaya başlanılır ve sevilir. Gerçekten güzel giderse de aşık olunur. Ama benim canım arkadaşım anlamıyordu. İlk görüşte aşk diye tutturdu.
"Gelmeyi düşünmüyorsun galiba. Davetiye felan ister misin?" Düşüncelerimden Ekin'in sözleriyle çıktım.
Bu ne ara gelmişti ki. Öyle bi dalmışım ki farketmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRGUN
ChickLit"Çok eğlenceli değil miydi?" Dediğinde güldü. Çok sinirliydim ve ağzıma direkt gelen şeyi söyledim. "Siktir git başımdan" Ekin ve Miray şoka girmiş, ne dediğimi idrak etmeye çalışıyorlardı. Normalde küfür etmeyi sevmezdim ama bu fazla olmuştu. "He...