Bölüm 8

162 14 0
                                    


Multimedia: Berk

0555 ... .. ..: Numaranı bulmak ne zormuş yaw.

Bu kimdi ya. Belki de tanıyorumdur diye düşünüp cevap verdim.

Alya: Kimdin?

1 dakika geçmeden mesaj gelmesi şaşırttı doğrusu.

0555 ... .. ..: Ege ben;)

Ege kim ya? Allah'ım beni nelerle uğraştırıyorsun.

Alya: Hatırlayamadım.

0555 ... .. ..: Seni yolda tutan, teneffüste seninle konuşan çocuk. Hatırlayabildin mi?

Bu açıklamayı duyunca hatırlamıştım. Aras bana demişti de adını unutmuştum.

Peki Aras niye benim Ege'yle konuşmamı istemiyordu?

İnat değil mi.

Konuşmak istemesem bile bilerek konuşucam.

Alya: Unutmuşum. Pardon. Hatırladım.

Rehberime girip numarayı 'Ege' diye kaydettim.

Ege: Hatırladığına sevindim. Numaranı bulmak pek kolay olmadı. Bu uğraşım için bi buluşma mı ayarlasak?

Ha? Bu çocuk çok mu hızlı yoksa bana mı öyle geldi. Onunla gideceğimi mi sanıyordu gerizekalı.

Alya: Maalesef işlerim var.

Ege: Ertelesen?

Heee senin için işlerimi ertelicem. Ne sanıyo bu kendini? Salak çocuk. 5 dakika da sinirlerimi bozdu.

Alya: Hayır.

Mesajıma attıktan sonra telefonumu bırakıp uzun zamandır annemle diyaloga giremediğim için daha doğrusu vaktim olmadığı için merdivenlerden inerken anneme seslendim.

"Anneciiiimmm" diye hızlıca inerken annemin yanına oturup yanağına küçük bir öpücük kondurdum.

Çok içten olmuştu.

"Aklına gelebildiğime sevindim Alya hanım kaç saattir odandan çıkmıyorsun. Ölsek haberin olmayacak."

Annem böyle deyince içimde bir şeyler koptu. Anneme bir şey olsa ya da aileme bir şey olsa tamamen hayatla ilişkim kalmazdı.

Onlar herşeyimdi.

Gözlerim dolmaya başlamıştı, anneme sıkıca sarılıp derin bir nefes alıp "Sen olmasan bu hayatta yapabilecek hiç bir sebebim olmaz. Beni ne olursa olsun bırakma.  Tamam mı?" Dediğimde annemin gözü doldu.

Yaşlar akmaya başlayınca ben de tutamadım. Birbirimize sarıldık.

Arkadan Derin'in "Hey! Siz bensiz sarılma mı yapıyorsunuz?" Diye çığırmasıyla gülümsedim.

"Biz sensiz hep yapıyoruz canım."

Derin, sinirle bana bakınca bende "Gel gel şaka yapıyorum ufaklık." Dedim.

"Alyaaa! Bana artık ufaklık demesene. 10 ay var sadece 10 10."

"Ama hoşuma gidiyor."

FİRGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin