Multimedya: Aras"Hayır, bu gece burada kalıcaksın."
"Bana emir verme!"
Beni takmamış gibi koltuğa daha çok yayılınca bende sinirimden oda da volta atmaya başladım.
En sonunda yorulup karşısına oturdum. Gözlerini kapatmış kafasını da koltuğa yaslamıştı. Uyumuyor ama gözlerini dinlendiriyordu.
Sıkıldığımdan telefonumu cebimden aldım. Saate baktığımda 2 olduğunu gördüm. Uykum gelmiş ve uyumak istiyordum.
Aras'a dönüp "Ben uyumak istiyorum. Beni eve götürür müsün?" Dedim. Yorulmuştum ve ona bişi anlatacak durumda değildim. Tartışmak bile istemiyordum.
"Heh bende ne zaman konuşucaksın diye bekliyordum. Bak Alya, bugün burda kalıcaksın. Anlatabiliyor muyum? Anlıyorsun değil mi? Bir kere daha beni eve götürür müsün deme bana! Çünkü götürmücem."
Ben niye burda kalıyorum ya?! Neden yapıyo bunu?
"Niye burda kalıyormuşum?"
Yüzündeki ciddiliği daha da arttırarak "Çünkü canım istiyor." Dedi. Bu sözleri beni daha da sinirlendirdi.
Onun istediği her şeyi yapacak değilim herhalde.
"Sen istiyorsun diye burada kalmıcam."
Yüzüne alaycı bir gülüş takınıp "Emin misin? Bence kalıcaksın." Dedi. Gözlerimi devirdim ve hızla ayağa kalktım.
"Niye burdayım ben?! Niye eve gitmeme izin vermiyorsun?"
"Uyumaman gerekiyor. Ve eve gidersen uyuya kalıcaksın. Saat 7 ye kadar buradasın. Sonrada uyur eve gidersin. Yarın okula gitmiceksin zaten. İzinlisin."
Her şey tamam da bana niye yardım ediyor ki? Ondan bana ne? Merakımı dile getirmek için "Bana neden yardım ediyorsun?" Dedim.
Arasta ciddileşerek ayağa kalktı ve önümde durup "Sana açıklama yapmak zorunda değilim." Dedi.
Bense anlamaz bakışlarla ona bakıyordum. Bana nedenini söyleyecek sandım. Ama söylemedi.
Gıcık şey ne olucak!
Ama gerçekten canı istiyorsa ve bu yüzden beni burada tutuyorsa, tutamaz. Her istediğini yapamaz maalesef.
"Bir nedeninin yoksa ben gidiyorum."
"Çok merak ettim gerçekten, nasıl gidiceksin?"
"Uçmayı düşünüyorum nasıl fikir? Alla alla nasıl gidicem yürüyerek."
"Kapı kilitli."
"Ver o zaman anahtarı."
"Alya anlamıyor musun sen? Burda kalıcaksın burda. Eve gitmek yok."
"Ya niye, niye?!"
"Çünkü böyle olması gerekiyor."
Allahım çıldırıcam bu çocuk niye böyle diyor. Niye bana yardım ediyor ya?
"Bak Alya Batuhan amca Alya'yı görürseniz yanında durun uyumamasını sağlayın dedi. Bende dediği şeyi uyguluyorum. Anladın mı?!" Bağırarak söylediği şeye kafamı sallayarak onayladım.
Biraz korkmuştum galiba. İyi de niye o? Neden Doruk değil?
"Neden sen?"
"Çünkü ben ve Özgür'den başka kimse yapamaz. Hepsi uyuya kalır. Bu yüzden."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRGUN
ChickLit"Çok eğlenceli değil miydi?" Dediğinde güldü. Çok sinirliydim ve ağzıma direkt gelen şeyi söyledim. "Siktir git başımdan" Ekin ve Miray şoka girmiş, ne dediğimi idrak etmeye çalışıyorlardı. Normalde küfür etmeyi sevmezdim ama bu fazla olmuştu. "He...