Multimedia: DerinDaha çok az okuyucumuzun olduğunun farkındayım. Ama zamanla bunun çoğalıcağına da eminim.
Başlama saatinizi buraya atıın lütfeen.
Gözlerimi açtığımda beyaz duvarlar, kahverengi koltuk ve masa gördüğüm şeyler içindeydi.
Biraz doğrulmaya çalıştım. Fakat kafamın ağrısıyla yapamadım.
"Alya.. Alya duyuyor musun?"
"Duyuyorum Miray."
"Ah uyandın. Ekiiin kalk Alya uyandı."
"Bana noldu?"
"Küçük bir trafik kazası geçirdin. Annenleri de şimdi gönderdik. Buralarda perişan olmuşlardı."
"İyi yapmışsınız. İyi olduğumu söyleyinde merak etmesinler."
"Hemen arıyorum."
Miray annemleri aramak için odadan çıktığında Ekin de yeni uyanmıştı galiba. Koltuktan kalkıp bana baktı ve "Alyaaa uyanmışsııın."
"Uyandım." Deyip gülümsedim.
"Bizi çok korkuttun Ya."
"Noldu ki bana tam olarak?"
"Arabayla çarpıştın, kafanı felan vurdun işte."
"Karşı taraf iyi mi?"
"Karşı taraf kim bilsen!"
"Kim?"
"Beerrkkkk!!"
"Ne?!"
"Berk bize gelmiş, döndüğümüzü öğrenmiş. Önce size gitmiş sonra da annenin daha eve gelmediğini söyleyince bize gelmiş. Evde de bizi bulamayınca yarın uğrarım diye eve gidicekmiş. Tam dönerken de senle çarpıştılar işte."
"Nerde şimdii, çok özledim onu! İyi değil mi?"
"O senden daha iyi. Kemerini takmış, tabi sen takmamışsın."
"Kısa mesafeydi Ya takmamışım."
"Uyanmışız prenses." Bizi kapının önünde izleyen Berk'i görünce gülümsemem yüzümde yayıldı.
"Yaa Berk. Hoşgeldiin."
"Benim demem gerekmiyor mu ya?" Deyip gülümseyerek yanıma geldi ve yanağıma öpücük kondurup "İstanbul'a hoşgeldin." Dedi.
"Hoşbuldum."
"İyisin dimi? Gerçi benim gibi emniyet kemerini takmış olsaydın, hep beraber geziyo olurduk şuan!"
"Özür dilerim."
Mahçupluğum sayesinde sessiz kalmaya çalışarak, Ekin'le Berk'in konuşmalarını dinledim. Miray da gelince sohpet koyulaştı. Sonuçta 3 yıldır görüntülü konuşmaktan başka görüşemiyorduk.
"Ya hatırlatmayın o zamanları." Diye çığıran Ekin'e hepimiz haykırıyorduk.
"Tabi Miray'la yeni tanışıyoruz o zamanlar, sen Alya'yı Miraydan nasıl kıskanıyorsun ama. Hatırlıyor musunuz?" Deyince Berk mümkünmüş gibi biraz daha büyüdü gülmelerimiz.
Miray gülmesine birazcık ara vererek konuşmaya çalıştı. "Sence unutabilir miyiz? Okula yeni gelmişim. İlk Alya'yla tanıştım ve sonra Ekin'in kızgın ve korkutucu bakışlarıyla." Hiçbirimiz gülmelerimizi durduramıyor, hunharca gülüyorduk.
Biz Ekin'le zaten küçüklükten beri arkadaş olduğumuz için okulda hep beraberdik. İlk Berk'le sonra da Miray'la tanışınca grubumuz büyümüştü. İlkte Ekin Mirayla arkadaş olduğum için Miray'ı sevmiyordu. Ama sonra zamanla o da çok sevdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRGUN
ChickLit"Çok eğlenceli değil miydi?" Dediğinde güldü. Çok sinirliydim ve ağzıma direkt gelen şeyi söyledim. "Siktir git başımdan" Ekin ve Miray şoka girmiş, ne dediğimi idrak etmeye çalışıyorlardı. Normalde küfür etmeyi sevmezdim ama bu fazla olmuştu. "He...