Sarışın ve Mavi Gözlü

213 12 4
                                    

Sabah yine annemin sesiyle uyandım. Daha ne oluyor diyemeden annemin" hadi geç kalacaksın hemen hazırlan" dediğini duydum.

Bugün yine terapiye gidecektim. Hemen yataktan kalktim ve dolabin önüne oturdum. Ne giysem diye düşünmeye başladım. Daha önce bir veya iki kez giydiğim sarı, sade ama güzel bir elbisem gözüme çarptı. Hemen onu askısından cikarttim ve üzerime geçirdim. Gerçekten güzel görünüyordum.

Aşağıya indigim zaman annemin bana harika bir kahvalti hazırladığını gördüm. Annemle birlikte, hizli bir şekilde kahvaltimizi yaptik ve evden çıktık.

Annem arabayi yavas kullanıyordu. Anneme dönüp " hadi ama anne biraz gaza bas geç kalmak istemiyorum" diye cırladim. Annem şaşkın şaşkın bana bakarak " tamam sakin ol gec kalmassin merak etme" dedi sarıtarak. Bu sözüm üzerine annem hızlandı.

Sonunda geldik. Annemin yanağına bir öpücük kondurup, ondan birazda para alıp aşağıya indim.

Sıla kapının onunde biriyle konuşuyordu. Konuştuğu kisi gecen hafta bana mal mal bakan çocuktu.

Yanlarina gidip "günaydın" dedim. Sıla bana günaydın diyip boynuma sarıldı. Onu özlemiştim telefonda birkaç kez konuşmuştuk ama görüşmek gibi olmaz. Sıla " aaa siz tanışmıyorsunuz degil mi, hemen sizi tanıştırayım." dedi.

Sıla bana dönüp " Su bak bu Aksel" dedi ve Aksel'e dönüp " Aksel bak bu Su" dedi. Aksel önümde eğilip elimi öptü ve " memnun oldum" diyip sıcak bir sekilde gülümsedi. Bende ona karsilik vermek amacı ile başımı sallayıp ona geri gülümsedim.

Aksel sarışın ve renkli gözlü biriydi. Sarışın ve renkli gözlüleri sevmememe rağmen onu gayet çekici buldum. Şeker çocuk.

Birlikte içeriye girdik. Cemal Bey üzerinde dar bir beyaz t-shirt ve altina bol bir eşofman giymiş toplanmamızı bekliyordu.

Sıla, ben ve Aksel birlikte yanyana oturduk. Ben ortaya Sıla ve Aksel'de yanıma oturmuştu.

Cemal Bey " ilk kim başlamak ister " diye sordu bütün sınıfa.

Aksel ayağa kalkıp " Ben" dedi.

Cemal Bey " peki başla bakalım Aksel"

"Ben Aksel 18 yasindayim ve lenfoma yani beze kanseriyim. 8 yasindayken kanser oldugum ortaya cikmiş ve hemen kemoterapiye baslamislar. Şuan iyiyim araba kullanıyor, dışarıya çıkıp gezebiliyor ve hayatta hic vazgeçmeyeceğim basketbolu oynayabiliyorum."

Basketbol mu ? Akseldemi basketbolu seviyor ne tuhaf baya ortak noktamız varmış.

Aksel söylediklerini bitirdikten sonra Cemal Bey " ee kim devam etmek ister" diye sordu. Cesaretimi toplayim ayağa kalktım ve " ben" dedim.

Cemal Bey " tamam başla bakalım seni dinliyoruz"

" Ben Su 17 yaşındayım ve kan kanseriyim bana uygun iligi bulamadiklari icin halen daha kanserle savaşmaktayim. Birçok şeyden uzak kalmak zorunda kaldim okula gidemedim, arkadaş edinemedim, hayattaki tek gerçeğim olan basketbolu oynayamıyorum" dedim ve sözümü bitirip oturdum.

Cemal Bey bana ve Aksel'e teşekkür ederek biseyler anlatmaya başladı.

Ben Cemal Bey'i dinlerken Aksel'in yandan bana baktığını farkettim. Ona dönüp baktığımda bana sanki güneşe bakarmiş gibi gözlerini kısıp baktığını gördüm. O muhteşem gök mavisi gözlerinin içine baktım aman allahım nasıl bir insansın sen. Ondan çok etkilendiğimi kabul ediyorum.

--------

Insallah bölümü beğenmişsinizdir. Sonunda Aksel ve Su tanıştılar. Su ondan etkilendiğini kabul etti.

UMUTSUZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin