Can Hakkında Gerçekler.

82 4 0
                                    

Aksel'in ağzından.

Su'ya bin tane mesaj attım ama hiç cevap vermedi. Acaba görmedimi yoksa cevapmı vermedi. (Görmemiştir.)

Tanrım ben daha önce kimse için böyle şeyler hissetmedim. O çok farklı. Ne biliyim diğerleri gibi değil. O çok saf ve temiz. - saf derken iyi biri anlamında-

Evlerinin önünde dururken birden kapı açıldı ve Su dışarıya çıktı. Çok güzel görünüyordu. Bir melek gibiydi. Üzerine yapışan elbisesi bir harika olmuştu sanki onun için dikilmiş gibiydi.

Yanıma yaklaştı ve yanağıma mesafeli bir şekilde minik bir öpücük kondurdu. İlk başka neden böyle yaptığını anlamamıştım ama sonra Su kaş göz hareketiyle bana pencereye bakmamı işaret etti. Annesi bize bakıyordu. Gözlerini büyük büyük açmış beni süzüyordu. Sakin, heycan yapmadan arabaya bindim. Su da yanıma oturdu.

Yavaşça arabayi işlettim ve ayağım hafif bir şekilde gaza basarak sokağı çıktım.

Gideceğimiz yer biraz uzaktı o yuzden biraz hızlı gitmem gerektiğini düşündüm ve ayağımı gazın üstüne dahada bastırdım.

Yolda Su'yla pek konuşmadık.

"Mesajlarima cevap vermedin ?"

"Gördüm ama cevap veremedim zaten sen kapıdaydın"

Diye bir konuşma geçti, birde bana Sıla için o işi halettim mi diye sordu. Bende evet dedim. Okadar

Bir saatlik yolu yarım saatte geldik. Arabayı hemen bir yere park ettim. Su'nun kapısını açtıktan sonra arkadan Sıla'nın hediyesini aldım. Diğer sürprizle yola çıkmadan önce konuşmuştuk

Biz Su'yla el ele içeriye girerken Berk arkamızdan koşdurup.

"Yetiştim" dedi. Bizde Su ile kafa salladık.

İçeriye girdiğim de içerisi boştu. Sadece Sıla, Can ve Ayşegül vardı.

Canla olan kavramızdan sonra karşıma çıkmasını beklemezdim. O yalancının, adi herifin teki. Su'yu kendini acındırarak elde etmek isteyen piçin teki. Su' ya birçok yalan söylemiş yok çalışmış, yok annesi hastaymış. Bunların hepsi yalan. O kullandığı araba yalandan hasta olan annesinin ameliyat parasının 4 katı. Ama Su bunu bilmiyor. Can her kıza aynı taktiği uygular. Zaten bu yüzden ondan nefret ediyorum.

O gün, kavganın çıktığı gün, Su'ya söylemediğim bir şey daha oldu. Can,ben restoranttan içeriye girdiğimde Su hakkında sadece Su'ya söylediklerimi söylemedi. Onu nasıl kandırdığını, hasta olsa bile onunla yatacağını ve benimde sadece olanları izleyeceğimi söyledi. Ben ona bunların hiçbirinin olmayacağını söyledim, o dinlemedi ve devam etti. Benim gibi kötü, asabi ve hasta biri onu hak etmiyormuş dedi. Ve artık canım sıkıldı ve yüzünün ortasına yumruğu yapıştırdım. Arkadaşları bizi zar zor ayırdı.

Peki Ayşegül'ün burda ne işi varki. Tabi Can'la geldi.

Ayşegül. Eski çıktığım kız. Bu hayatta yaptığım en büyük hata onunla çıkmaktı. Tam bir orosbu, yatmadığı kimse kalmadı hatta Can'la bile yattı. Şimdi çok iyiler bu aralar onları hep birlikte görüyorum. Sanırım yine birlikte bir iş çeviriyorlar. Burda olmaları bile büyük sorun.

Can ve Ayşegül'ü gördüğümde Su'nun elini sıkıca tuttum ve onlara doğru yürüdük.

UMUTSUZ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin