O sacma terapi grubuna katilmak istemiyordum bu yuzden annemle tartismaya basladik. Ona bana sormadan beni bu sacmaliga yazdirdigi icin cok kizmisdim.
Annem" yeni arkadaslar edinmen lazin hep evde kapali kapali oturacak degilsin ya"
Sinirli bir tavirla" yeter anne ben halimden memnunum ve o sacmaliga da gitmek istemiyorum Ahmet Bey'ede soyle tavsiyesi icin tesekkurler" diye trip attim.
Annem yine beni ikna edici sozler soylemeye devam etti " kizim bir git gor belki hosuna gider kim bilir denemeden bilemessin" dedi ama sozlerinin bir isi yaramayacagininda farkindaydi.
Biz tartismaya oyle bir dalmisiz ki saatler akip gecimis. Ben mutfak masasinin uzerinde duran saate baktigimda randevu saatimizin gectigini fark ettim ve anneme imali bir sesle" hah uzgunum bu saatten sonra istesemde gidemem" dedim.
Annem sesinin tonunu yukseltip " tamam peki sende yarinki gruba katilirsin" dedi ve ekledi " itiraz istemiyorum"
Annemin bu sozu karsisinda hic bir sey diyemeden oylece kaldim.
Sabah yatagimda misil misil uyurken asagidan bana bagiran sesini duydum
Annem" kizim hadi kalk gec kalacaksin" dedi. Ben neyi kasdettigini anlamamistim ve yatmaya devam ettim annem yine " Su kalktin mi ??!!" diyen sesini duydum.
"Tamam kalktim" dedim.
Niye beni bu saatte kaldirdigini dusundum, aradan birkac dakika gectikten sonra aklima o sacma terapi grubuna gitmem gerektigi aklima geldi.
Annem birden odaya girip " hadi ama daha giyinmemissin bile " diyip gozlerini devirdim
" ne giyecegimi seciyorum anne" diye karsilik verdim .
Annem sasirmamisti cunku hep boyle yapiyorum. Ne zaman bir yere gidecek olsak dolabin karsisinda durur ne giysem diye dusunurum.
Annem "tamam kizim 5 dakikaya seni asagida bekliyorum" diyip odadan cikdi. Arkasindan soylendim hem ona hemde bu hastaliga hayatimi berbat etmisti.
Istemedende olsa hizli hizli uzerime acik renk bir kot ve turkuaz renkte bir t-shirt giydim ve merdivenleri yavas bir sekilde indim. Nefes alip vermem problemli oldugu icin merdivenleri cikip inerken cok yoruluyorum.
Annem asagida hazir, cantasi kolunda beni bekledigini gordum. Anneme donup " terapi kactaydi?" diye sordum.
Annem bana donup " saat 1'de " donup saate baktigimda saatin henuz 11.30 oldugunu farkettim ve " dahe tez neden bu saate beni uyandirdin " diye cevap sordum.
Annen neseli bir sesle " once bir kahvalti yapariz diye dusunmustum " dedi.
Annem beni harika bir yere kahvaltiya getirmisti, daha once hic boyle bir yere gelmemistim, anneme donup " bir gecede aksam yemegine gelelim buraya " dedim alcak bir sesle.
Yanimiza yakisikli kumral sacli genc bir garson geldi, bize asagida yer kalmadigini ve yukari cikabilecegimizi soyledi, ben gozlerimi dikmis anneme baktim ve annem garsona donup " peki tesekkurler " dedi.
Ben annemin yardimiyla yavas yavas merdivenleri cikmaya basladim, merdivenler dik ve cok fazlaydi. Biraz once yanimiza gelen garson annemin beni tutamadigini gorunce hemen yanimiza kostu ve annemden izin alarak benim koluma girdi.
Merdivenleri cikarken sohbet etmek amaciyla bana adimi sordu. Sesi kalindi.
" Su" dedim ince bir sesle. " seninki ne ?"
"Can" dedi. Gulumsedim.
Yukariya ciktik orasida kalabalikti, Can bize hemen iki kisilik guzel bir masa buldu ve oturduk. Ben seker bir sesle " teşekkür ederim" dedim. Onumde egilerek " hic birsey, sizinle tanisdigima cok memnun oldum" dedi. Yine gulumsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUTSUZ AŞK
RomantizmBen, Su. 17 yaşında kanser hastası, Su. 7 yaşımdan beri kemoterapi gördüm, halen daha da görüyorum. Birçok insan gibi bende kandi hayatımı kendim seçemedim. Hasta kaplolara bağlı yasamak insanı esir ve tutsak yapar. Artık iyileşiyorum. Yani doktorl...