دل کرتا ہے اتر جاؤں سمندر کی گہرائی میں کہیں .
چھو کے اتر جاؤں گیلی ریت کی طرح تیرے وجود میں کہیں.
تو محسوس کر کے میرا چھونا تھم جائے وہیں.
کاش مل جائے مجھے میرا ہم سفر اسی بھیڑ میں کہیں۔
تھام کے میرا ہاتھ لے چلے دنیا سے بہت دور کہیں.
دل کرتا ہے اتر جاؤں سمندر کی گہرائی میں
دل کرتا ہے اتر جاؤں سمندر کی گہرائی میں کہیں .۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مال میں ہر طرف گہما گہمی تھی ہر کوئی ریڈ چیزوں کے پیچھے بھاگے جا رہا تھا ۔ کوئی ریڈ ڈریس کے پیچھے تو کوئی ریڈ بیلونز، ریڈ ہارٹس ہر جگہ بس ریڈ ہی ریڈ تھا ۔پورا مال ریڈ کلر سے سجا ہوا تھا ۔
امی یہ دیکھیں کتنا پیارا ڈریس ہے ۔
مریم نے شائستہ بیگم کو سامنے والی دکان کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ۔
شائستہ بیگم نے سامنے دیکھا انھیں بھی یہ ڈریس بہت پسند آیا ۔
ہاں چلو لیتے ہیں تمہارے لئے یہ ۔ شائستہ بیگم نے مریم سے کہا ۔
جی چلیں جلدی سے لیتے ہیں ۔ مریم نے خوش ہوتے ہوئے کہا ۔
ارمان اور زین کھڑے ارد گرد دیکھ رہے تھے کہ شائستہ بیگم نے ان کو مخاطب کیا ۔ ارمان تم زین کے ساتھ اپنی شاپنگ کرو ہم سامنے والی دکان سے آتے ہیں ڈریس لے کر ۔
جی امی آپ جائیں میں اور زین اپنی شاپنگ کرتے ہیں ۔ زین چل ۔
ارمان نے زین سے کہا ۔ ہاں چل
زین اور ارمان آگے چلے گئے ۔
شائستہ بیگم اور مریم بھی اس دکان کے اندر چلی گئیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
میرے پاؤں اب تھک چکے ہیں اب ان میں اتنی ہمّت نہیں ہے کہ یہ چل سکیں ۔
کچھ دیر پہلے لبنیٰ بیگم ، حفصہ بیگم اور مشال مال آئے تھے شاپنگ کمپلیٹ ہوتے ہی لبنیٰ بیگم نے حفصہ بیگم کو دیکھتے ہوئے کہا ۔
چچی شوپرز مجھے دے دیں آپ تھک گئی ہیں تو ۔ مشال نے لبنیٰ بیگم کو مخاطب کرتے ہوئے کہا ۔ نہیں الحمداللّہ میرے ہاتھ پاؤں سلامت ہیں میں خود پکڑ سکتی ہوں تمہیں پکڑنے کی ضرورت نہیں ۔ لبنیٰ بیگم نے طنز کرتے ہوئے کہا ۔ مشال سر جھٹک کر آگے چلی گئی ۔ چلو شاپنگ ہوگئی اب ہم کچھ کھاتے ہیں ۔ حفصہ بیگم نے کرسی پر بیٹھتے ہوئے کہا ۔ لبنیٰ بیگم بھی ساتھ میں بیٹھ گئیں ۔ مشال بیٹھو حفصہ بیگم نے مشال کو مخاطب کرتے ہوئے کہا جو ابھی تک کھڑی تھی ۔
امی مجھے ایک ڈریس لینا ہے آپ لوگ آرڈر کریں میں آتی ہوں ۔
ٹھیک ہے بیٹا جلدی آنا ۔ حفصہ بیگم نے اجازت دی تو مشال چلی گئی ۔
حفصہ تم نے مشال کو اکیلے کیوں بھیجا ؟ آج کل کے حالت تو تم دیکھ ہی رہی ہو ۔ لبنیٰ بیگم نے حفصہ بیگم کو عجیب لہجے میں کہا ۔ کوئی بات نہیں سامنے والی دکان پر ہی تو گئی ہے ابھی آجائے گی ہم آرڈر کرواتے ہیں ۔ حفصہ بیگم نے ویٹر کو بلایا اور مینیو کارڈ لیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ESTÁS LEYENDO
Mera Humsafar.. !! COMPLETED!!✅
Romanceیہ کہانی ایک اسی لڑکی کی ہے جو بہت تکلیفیں سہتی ہیں ۔ پر ہار نہیں مانتی صبر کرتی ہے ۔ اور اسے اسکے صبر کا پھل ملجاتا ہے اسے اسکا ہمسفر مل جاتا ہے