》4.0《 [FİNAL]

6.9K 315 194
                                    

Jeon_gguk

"Seon-Min nerdesin?"

Min_min

"Okuldan çıktım eve geliyorum. Neden?"

Jeon_gguk

"Herhangi bir işin var mı?"

Min_min

"Hayır yok."

Jeon_gguk

"O halde attığım konuma bekliyorum."

Min_min

"Neden bu kadar soğuk konuşuyorsun?"

"Jungkook bir sorun mu var?"

Jeon_gguk

"Hayır bir sorun yok."

"Sadece çabuk ol."

Min_min

"İçimde kötü bir his var."

"Umarım iyi şeyler dersin."

Jeon_gguk

"Elini çabuk tut."

*konum*

•°•°•°•

Tedirgince telefonu cebime koydum. Attığı konumdaki kafeyi bildiğimden haritaya gerek duymamıştım fakat gitmek gelmiyordu içimden.

Neden bir anda böyle soğuk konuşmaya başlamıştı? Bu kadar ciddi olmak ona göre değildi.

Yanına gittiğimde ne olucağını bilmiyorum ve açıkcası korkuyorum.

Kafenin önüne gelince derin bir nefes aldım. İçeri girerken endişe ile etrafa göz gezdirdim. Jungkook'u bulmak zor olmamıştı çünkü kafedeki tek kişiydi.

Kaşlarımı çatıp başka kimsenin olmadığında emin olmaya çalıştım. Burası gayette işlek bir yerdi. Boş olması garip.

"Jungkook?" Beni görünce elindeki kahveyi bırakıp yavaş ayağa kalktı. Eliyle karşısındaki sandalyeyi işaret edip konuştu.

"Otursana." Stresle son kez etrafa göz gezdirdim ve oturup çantamı yanımdaki sandalyeye bıraktım.

"Burası neden boş?"

"Söylediğim şeyden sonra rahat ol diye kapattırdım." Dediğinde dahada gerilmiştim. Tanrı aşkına ne oluyor?!

"Ne söyleyeceksin ki?" Dediğimde derin bir nefes aldı.

"Hayatımızı değiştirecek bir şey."

"Söyle şunu!" Kendime engel olamayıp başırdığımda şaşırmıştı. Kesinlikle uzatmayı sevmediğimi öğrenmesi lazımdı.

Against My Neighbor | JJK [texting] {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin