2.rész- Emlékek 1#

443 21 0
                                    

Másnap kipihenve ébredtem na meg valami isteni illatra.. Ágyamból kikecmeregve és felöltözve indultam az illat felhő után. HaNe volt az aki épp reggelit készített.

-Reggelt csajszi!-kacsint  rám verőfényes mosoly kíséretében.
-Reggelt..-ásítottam hatalmasat.
-Gyorsan kajcsizzunk és mennünk kell vásárolni!-pakolt elém.
-Vásárolni?-néztem értetlenül.
-Minden göncöm elégett a tűzben..ezek is a te cuccaid.-mutat magára.

Gyorsan behabzsoltam mindent és emberi külsőt alkottam magamnak. Kocsiba ültünk és körbejártuk a külömböző üzleteket.

-Menjünk be oda is!-mutat HaNe egy hatalmas fehér üzletre. De egy pillanatra megtorpantam elötte.
-Gucci? Ide be sem engednének..-néztem a lányra.
-Már miért nem?-nézett rám unottan.
-Mert nem vagyunk se  népszerűek sem pedig szépek.-mosolyogtam halványan.
-Ugyan..-elkezdett matatni tárcájában.
-Ezen a kártyán rengeteg pénz van.-vágott önelégült képet.
-Szóval nyomás!-kapta fel szatyrait.

Sosem voltam még ilyen puccos helyen. Ez tényleg a gazdag embereknek lett kitalálva. Ha 60 évig dolgozom sem lenne pénzem itt bármit is vásárolni.

 Ha 60 évig dolgozom sem lenne pénzem itt bármit is vásárolni

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-Elnézést.Mit szeretnének a hölgyek?-állított meg egy elég undok képű vén fószer.
-Természetesen vásárolni.-tette csípőre kezét HaNe.
-Sajnálom hölgyem ez egy elit hely..maguknak ez elég..kényelmetlen.-nyőgte szavait.
-Hogyan? Nem vagyok szegény!-háborodott fel.
Egy ideig még balhéztunk az öreggel.
-Ide nem jöhet akárki!-szólt erélyesebben.
-Akkor kik jöhetnek?-fortyongott HaNe.
-Például az az Úr...-mutatott az egyik sorra.

Az én tekintetem és HaNe-é is azonnal megváltozott mikor az "Urat" néztük.
Jungkook volt az. Felismertem még úgy is hogy maszk volt rajta.
-Igaza van.-ragadtam meg szatyraimat és futásnak eredtem. Nem akartam hogy Jungkook meglásson. Biztos szólna a többieknek hogy itt vagyok. És azt nagyon nem akarom.
-CHOO!-kiabáltnutánnam HaNe.
Az utca sarkáig bírtam majd Ő is beért.
-Minek futottál el?-támaszkodott térdein.
-Jung-Jungkook ott volt az üzletben..-lihegtem.
-Hogy? Lehet hogy csak össze téveszted.-magyarázkodott.
-NEM! Felismerem! -akadtam ki.
-Jó-Jó..-egyezett be HaNe.
-Inkább menjünk enni valamit..-javasolta.

Bele eggyeztem a kajálásba és kocsiba is pattantunk. Egy közeli kifőzdébe mentünk. Olcsó volt és nagyon finomak voltak a kaják. Vacsorára vittem haza hogy megsporoljuk a főzest.

Jungkook pov :.

-CHOO!- hallottam meg a bejárat felöl és láttam hogy két lány a boltból szalad ki.
Annyira hasonlít az alacsonyabb Choo-ra. Nem-Nem! Nem beszélhetek róla... Akkor mindenki szomorú lenne. Főleg Tae-hyung. Lehet össze tévesztem és akkor feleslegesen beszélek nekik és újra megdorgálnának. Jobb ha befogom.

Choo pov:.

-Ahh!~ - tökre jól laktam!-nyújtózott HaNe.
-Örülök.-álltam fel hogy fizethessek.

Miután rendeztem számlánkat haza indultunk. Miután fel kecmeregtünk a 7. emeletre ledobtuk szatyrainkat és elnyúltunk a kanapén.

-Ez mókás volt!-vihogott HaNe a bolti esetre utalva.
-Fogjuk rá..-húztam fel térdeim.
-Nem hinném hogy felismert volna. Ha pedig igen akkor mivan..?-könyökölt el.
-Az hogy nem akarom hogy megtudja hogy itt vagyok mert akkor biztosan feltúrja egész Szöult!-akadtam ki.
-De nem csinálhatod ezt örökké..Előbb vagy utóbb úgy is találkoznod kell Targyung-al és a többiekkel.-szólt rám kissé hangosan.
-Hadjuk ezt...-álltam fel hogy a konyhába menjek egy pohár innivalóért.
-Miért tereled el a témát mindig?-nézett rám kissé .
-Mert lemondtam az egészről.-fújtattam.
-Egész biztos vagyok abban hogy hiányzol a srácoknak..Namjoon-nak Kook-nak és a többieknek. Főleg Taehyung-nak...-sütötte le tekintetét és látni véltem néhány könnycseppet.
-Honnan veszed ezt..-sétáltam oda a pityergő lányhoz egy ölelésre. Nem kellett volna neki esnem.
-Tudom..-szipogott.
-Hoseok miután elmentek még aznap este felhívott..-mondta érzéstelen arccal mert nem tudta mit vált ki belőlem ez az egész.
-Felhívott?-huppantam le a mögöttem lévő kanapéra.
-Ühüm..-bólintott.

~ Visszaemlékezés ~

HaNe pov:.

*telefon csörgés 01:00*

-Hobii~ máris hiányzom?-vakargattam szemeimet.
-Szia..me-megérkeztünk...-hallottam Hoseok sírását a túloldalról.
-Hobi? Miért sírsz? Mi történt?-kérdeztem de a válasz akadozva jött.
-Mondd meg...Mondd meg Choo-nak hogy sajnálom..-zokogott.
-Mit?-kérdeztem.
-Hogy fájdalmat okoztam neki és hogy becsaptam. Irtó rossz hogy nincs itt. -szipogott a telefonba.
-Figyelj Ho-. -kezdtem bele de félbe vágott.
-Ne hagyd hogy újra szenvedjen. Nem akarom hogy egyedül érezze magát.-teljesen megértettem Hoseok-ot. Elrontott mindent kettőjük közt de tudtam még szereti. Látta hogy Choo boldog Tae-vel és inkább magába folytotta az érzéseit...idáig.
-Rendben.-mosolyodtam el de ezt Ő nem látta.

~Visszaemlékezés vége~

-Értem.-mosolyodtam el miután HaNe elmesélte ezt nekem.
-Mostmár érted? Nem akartak lemondani rólad Hobi legalábbis nem.-öntött magának egy pohár shoju-t.

Hamar témát váltottunk és mindenki a szobájába vonult. Én nem aludtam még hanem az ágyam alatti dobozt vettem elő. Ezek azok a holmik amiket egymásnak adtunk Tae-vel vagy a többiekkel. Rengeteg fénykép de mind közül a kedvencem amin mind a 8-an rajta vagyunk a folyónál és ez a kép mindenkinek megvan...azthiszem.
De mind közül a nyaklánc volt az ami kissé sírásra késztetett. Felálltam a padlóról és a tükörhöz sétáltam. Kikapcsoltam a nyakláncot és feltettem azt. Ahh még mindíg olyan szép...
Sokáig nem nézegettem mert ágyamban ért el az álom.

"Mikor jössz Tae? "
"Vajon most mit csinálhatnak?"

Annyi kérdés kavargott bennem .

Vissza hozzád-BTS ff.-BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora