Szörnyű ez az időszak. Ez a kéthét teljesen kikészít. A srácok turnéznak HaNe is elment egy hétre Mika pedig dolgozik. Egyedül vagyok egy üres lakásban a gondolataimmal.
"Mi lett volna ha nem futok Taehyung után?, Vajon minden rendben lenne?"
Untam a TV-t untam bármit is csinálni. Napjaim részét végig aludtam vagy csak néztem ki a fejemből. Nem csináltam semmit és észre sem vettem de teltek a napok. Olyannyira hogy ajtónyitódásra lettem figyelmes.
-Megjö-állt meg HaNe az ajtóban.
-tem..-fejezte be.
-Mi ez a kupleráj? És ahh...mi ez a szag?-fogta be orrát.
-Szia. Mire célzol?-kérdeztem és kapcsolgattam tovább a TV-t.
-Sötét van.-húzta ki a függönyöket és nyitott ablakot.
-Ahh...húzd vissza!-kiáltottam.
-Egész héten idebennt voltál? Olyan ez a lakás mint a szemét telep!-rántotra le rólam a plédemet.
-És akkor..?-kérdeztem vissza
-Miért hagyod el magad..?-nézett rám.
-Van bármilyen hasznom is?-kérdeztem vissza.
-Hogyan?-állt karba tett kezekkel.
-Mi hasznom lenne...semmit nem érek.Nem vagyok jó semmire. Gyereket sem tudok szülni. Fogadok Hoseok csak elvisel.-mondtam volna tovább de félbeszakított.
-Na ezt most fejezd be! Honnan veszed ezeket?!Jó nagy hülye vagy ha így gondolod. Ha valaki akkor Hoseok szeret téged a legjobban ezen a világon! Türelmetlen vagy. Meg kéne várnod a vihar utáni szivárványt.-ragadta elő a takaritó eszközöket.
-Most pedig pucoljuk ki a lakást!-nyomott a kezembe egy seprűt.Hoseok pov:.
HaNe már biztos haza ért. Ez a tudat nyugtatott hogy Jagia-mnak nem kellett sokat várnia hogy társasága legyen. Remélem minden rendben.
Az eltelt időszak megmutatta hogy megérte várnom és küzdenem érte. Viszont nem érdemelte meg hogy szenvedjen. Hiszen nem élhet teljes életet azzal hogy nem tud anya lenni csak ha örökbefogad egy baby-t. De ahhoz is össze kell házasodnia.
És tudom..ez hiányzik az életéből..
Merengésemet Jimin szakította félbe.-Hyung!-jött be az öltözőbe.
-Hm.?-bámultam előre.
-Min gondolkodsz?-ült le mellém.
-Mindenfélén.-bámultam tovább.
-Choo-n igaz?-mosolygott.
-Ahh magyon szereted azt a lányt.
-Örülök hogy így gondolsz rá.-szólt Taehyung.
-Ja.-válaszoltam semlegesen.A történtek után a viszonyunk igencsak megromlott és csak a kamerák elött "vagyunk jóban". De egyébként nem tudom elviselni.
Chim éppen beszélt nekem valmiről mikor is Namjoon jött be és mint ahogy egy ideje a telefon ugyan úgy a fülén lógott.
-Megyek most. Még beszélünk. Igen...én is..csók.-tette le és ránk pillantott.
-"Én is!"-utánozta nyávogós hangon Yoongi.
-Na kivel is kavarsz?-karolta át.
-Azt már megszoktuk hogy Jin Mikával nyáladzik a telefonba de ez tőlled új.-pillantott rá gyanakvóan.
-Hé!Itt vagyok!-kiáltott Jin.
-Ne mondjatok ezt...ugy hiányzik az én drágám...-szomorkodott ám akkor csengett a mobilja s benne videóhívasban az említett lány.
-Édesem!-mosolygott szélesen Jin és elhagyta a helységet.
-Hadjatok már..mindennek eljön az ideje.-kezdett el enni az asztalon lévő falatokból.
-Gyanús vagy Hyung!-hunyorgott Jimin.Az érdekes beszélgetés után indulnunk kellett mivel a koncert nemsokára kezdődik. És 2 nap mulva indulhatunk haza.
Az egész koncert alatt azon gondolkodtam hogy nem tettem meg mindent hogy boldoggá tegyem Choo-t.
"Csak egy dolog jutott eszembe."
Choo pov:.
A nagy takaritásban mind elfáradtunk és miután végeztünk mindennel. Kezdhettünk valami kaját gyártani magunknak.
-Elmegyek letusolok.-szóltam.
-Segítsek?-kérdezte.
-A-a.-mosolyogtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vissza hozzád-BTS ff.-BEFEJEZETT
FanficA borostyán és levelek folytatása. Mitörtént Choo-val mióta a srácok debütáltak? Ujra össze hozza őket a sors?